Fløyelsbøtte Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvor mange GB med filmer har du da Lars? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg regner med du gleder deg til å ta fatt på musikksamlingen eller kanskje bildene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg regner med du gleder deg til å ta fatt på musikksamlingen eller kanskje bildene? Bildene er backet opp i i tre fysiske interne harddisker og to eksterne. Så de er ikke noe å bekymre seg over. Musikken er allerede reddet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Se der, da er du jo nærmest i mål sett at du har orden i linux distroene og word-dokumentene også? Så er det bare å konfigurere torrentklienten slik at alt legger seg i en spesifisert mappe når det er ferdig, og så konfigurere ditt valgte mediacenter slik at det henter og legger til nye elementer fra den mappen automatisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dokumenter var det første jeg reddet. Bildene bekymret meg som sagt ikke. Musikken kom i annen rekke. Filmene er faktisk ikke så jævlig nøye. De går an å skaffe lett på nytt, men det er bare så jævlig med arbeid så det er et irritasjonsmoment. Spesielt siden jeg ikke har hatt et ordentlig system på det før nå. De har ligget litt hulter i bulter på forskjellige disker. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vi skulle ikke det.Men en av jentene tok med seg et par gutter, som ringte noen, som tok med seg noen og vips gikk alt til helvete. Det skulle bli en koselig kveld med gamle venner og god musikk, det endte i kaos hvor folk dundra Britney og DDE fra Youtube :| Det blåser. Ett råttent eple og alt går ad undas. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) jeg har 2 stk 500 gb i raid med forskjellig mapper til musikk, bilder, og film , isofiles osv har også en ekstern usb disk som jeg har backet up bilder og dokumenter. nå sitter jeg her med halvferdig ryddet rom ;D Jeg sitter helga ut på datan, også i ukene sitter jeg fra 15:00 til 00:00 ca. Endret 27. september 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 vart det slutt på livet her ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Slutt på fylla ihvertfall GENTLEMEN, FOLLOW ME, PLEASE (ja, sjekk ut Ki Ki Kai Kai feat. Cardz (fra The Upbeats - Big Skeleton) NATTA, PEWZER! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skal bare høre ferdig np: Orbital - Doctor ? [02:37/05:30 (256 kbps, 48 kHz)], så skal jeg sjekke den ut ^^ Og så skal jeg legge meg *glede seg fælt* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 God natt. Har spilt for mye GTA:SA i kveld. Huff og huff. Nå er det tid for senga. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 vart det slutt på livet her ? Neida, jeg sitter bare og diskuterer moderering og country med en admin på msn. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 hehe daså ;D jeg trasker rundt i rommet mitt, rydder i alle kabler. Ble faktisk pent.. er så overtrøtt at jeg ikke merker at jeg er trøtt ;P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Dangit, jeg har spilt Street fighter 4 i ...4 timer faktisk. Banka masse folk i Tournaments Og man kan selvsagt ikke spille skikkelig uten en slik: Btw, dem er 5kg tung og dekker hele fanget mitt. Endret 27. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nå har jeg konkludert med at jeg er for full til å rydde resten av filmene. Jeg har bare W-Z igjen da, men det får vene til i morra eller mandag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jauda hatt en kos kveld med serier osv med ei på tide å sove nå straks trur jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg ble småfull av 2 glass whiskey jeg..bra man er billig i drift. Og spiller SF4. Jeg ble småfull av 2 glass whiskey jeg..bra man er billig i drift. Og spiller SF4. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ære være feltrasjoner jeg har stjælt fra brodern som han har stjælt fra forsvaret. Det er skikkelig nammenamm fyllla/nattmat. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 sier godnatt jeg. våkner vel 3 ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg