fargoth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Forumveileder virker jo interessant. Mange av old-school brukerne her inne har takket nei til tilbud om moderatorjobber fordi det er så bindende, det stilles krav til moderator-relaterte aktiviteter. Som veileder stilles det ingen slike krav, og man har fortsatt den friheten og det spillerommet vanlig brukerstatus gir. (...) For ikke å nevne at det ikke settes noen krav til aktivitet, annet enn at man er jevnlig på forumet. De slipper altså "maset" som moderatorer er utsatt for. Endret 26. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gah, jeg drakk nok for mye rødvin i går. Pusser og pusser tenna, men blir ikke kvitt smaken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, jeg regna med 80% av DNFK-gjengen kom til å søke. "Vi prater drit her hele dagen og natta, da fortjener vi litt mod-status". Ala "jeg fortjener å være op i denne IRC-kanalen siden jeg henger her ofte". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg for min del har ingen ambisjoner om å bli forumveileder Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Yay, skal ut og trene kaninene alene.. Ingen som har tid til å bli med. Jaja, får sikkert masse publikum som ikke gjør annet enn å sette opp hinderene feil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, jeg regna med 80% av DNFK-gjengen kom til å søke. "Vi prater drit her hele dagen og natta, da fortjener vi litt mod-status". Ala "jeg fortjener å være op i denne IRC-kanalen siden jeg henger her ofte". Jeg har tidligere søkt om moderatorstilling. Men da var jeg egentlig veldig ambivalent pga. kravene som ble stilt. Forumveileder (eller servicebruker som er et annet forslag til tittel) virker som en mye bedre stilling. Da kan man rydde opp i småting og avlaste moderatorene på småting og frigjøre deres tid og ressurser. Hvis jeg hadde fått stillingen så hadde jeg sluppet å rapportere hver gang jeg så noen som brøt treordsregelen f.eks. og bare kunne gått inn og fikset. Det hadde gjort ting mye enklere både for meg og for moderatorene. Og siden jeg nå tør kalle meg en "oldtimer" (hvertfall i forhold til veldig mange andre) så har jeg en viss forståelse av hvordan regler blir tolket. Jeg sier ikke at jeg nødvendigvis fortjener tittelen, men jeg har lyst til å prøve meg. Gi litt tilbake til forumet som har gitt meg så mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Forumarkivar eller bølle er mye bedre navn enn forumveileder imho. Selv om jobben virker stress Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, jeg regna med 80% av DNFK-gjengen kom til å søke. "Vi prater drit her hele dagen og natta, da fortjener vi litt mod-status". Ala "jeg fortjener å være op i denne IRC-kanalen siden jeg henger her ofte". Aktuelle kandidater blir mest sannsynlig sjekket grundig slik at det er kompetente og godt etablerte brukere som får "møkkajobben". Jeg er litt delt i meningene rundt det selv, man burde prøve å eliminere jaget etter status mest mulig og jeg er litt spent på hva skapelsen av et "hierarki" slik som dette vil gjøre med forumdynamikken. Det er gjerne slik at de som er mest tilbakeholdne i forhold til å søke ofte er de som er best kvalifisert for jobben. Jeg hadde forøvrig ikke hatt noe i mot å bli rettet på av Lars, og jeg anser ham derfor som en god kandidat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 And now for something completely different! Hva heter genren denne sangen er i? Vil ha mere sånn tunge beats basert musikk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Enig, den dage det blir masse aktivitet her og prates om andre ting enn de samle gamle går jeg inn i jehovas vitner.Det har jo vert ganske artig her inne til tider, men de siste to-tre månedene har kafeen tapt seg veldig. Noen ide om hvorfor? Skal dette bli en artig plass trengs det mer enn oppmerksomhetsjag og konstatering av fakta. Man må gi litt av seg selv, være snappy og imøtekommende. Det er et felles ansvar og vi burde alle være litt mer bevist på dette. Har man noe artig å komme med så for all del, men har man ikke det så bør man heller la være. Vi bør bygge opp om den gode diskusjonen og "rote litt rundt i glørne" for å hindre at hele kafeen sklir videre ut i middelmådighetens farvann. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Sant. Men nå kjeder jeg meg noe sinnsykt. Kjeder meg jææææævlig. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Digg med headset som vibrerer etter bassen :!: Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Synes jeg leste at slike headset var helsefarlige ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Synes jeg leste at slike headset var helsefarlige ? Alt er helsefarlig i verden Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Desto viktigere enn eventuelle helseskader er det at de er helt idiotiske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kjedelig lørdag idag, med eksamen rett rundt hjørnet (Tirsdag) og jeg sitter og lager powerpoint om at Norsk og Færøysk har noen sammentrekk. Noen innspill lads and ladies ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du trenger ikke store bokstaver i tirsdag, norsk og færøysk. Du skriver ikke engelsk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 MEN SÅ SE TIL Å SKAP NOE LIV HER DA! NÅ ROER DU DEG NED, LARS! Her blir det biff og po ta toes til middag. Vurderer om jeg skal døgne i natt. Men jeg blir vel stuptrøtt utpå mårran og sovner igjen, som vanlig. Blir nok Bomberman Live og GTAIV hele natta tenker jeg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Desto viktigere enn eventuelle helseskader er det at de er helt idiotiske. Dette. Men god lyd er vel ikke så viktig om man hører på døv musikk. Du trenger ikke store bokstaver i tirsdag, norsk og færøysk. Du skriver ikke engelsk. Og dette. Endret 26. september 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du trenger ikke store bokstaver i tirsdag, norsk og færøysk. Du skriver ikke engelsk. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg