Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er også en møkkadag. Våkna ikke helt frisk men er litt bedre, noe som resulterer i at jeg sitter hele dagen i stolen og programmerer. Altså, jeg skal ikke programmere stolen. Jeg skal programmere på PC-en mens jeg sitter i stolen. Resten av tiden skal jeg bruke på å lese forums, spise og høre på musikk. Det er den beste måten å redde en slik dag.

Lars-style. :D

Dette er en møkkadag. Derfor skal jeg ikke bevege meg vekk fra sofaen for annet enn å gå på do og lage kakao. Altså, jeg skal ikke lage kakao på doen. Jeg skal lage kakao og så skal jeg på do. Resten av tida skal jeg bruke på å se på sitte i sofaen mens jeg ser serier, surfer random og forumhorer. Det er den beste måten å redde en slik dag.

Hva er dette for noe tull?

det er lørdag!

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Er ikke du og anfall ilag og bor sammen? Eller tar jeg helt feil nå?
Du tar ikke feil, men broren hennes ringte her om dagen. Han og en kamerat hadde tenkt seg på konsert i Oslo i dag, men kameraten kunne ikke. Så siden Opeth er favorittbandet til anfall så spurte han om hun hadde lyst til å bli med i stedet. Gratis liksom. Og da må hun jo få lov til å reise synes jeg. Heldigvis så er ikke jeg en av de som krever at kvinnfolka skal holde seg innendørs og bare lage mat og passe unger sånn som enkelte utlendinger. Når jeg tenker meg om så hadde en utlending også latt henne reise. Reglene der er jo sånn at kvinnfolk bare har lov til å gå utendørs sammen med mannen sin eller en mannlig slektning. Så siden det er broren hennes så må det være greit. Allah Ahkbar!
Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull?

det er lørdag!

Ja, det er lørdag. Men det er møkkavær og jeg er blakk. Tilnærmet blakk hvertfall. Jeg kunne gått og panta noen flasker, men jeg gidder ikke i dette drittværet. Jeg har kakao, øl, oxazepam, internett og flere usette serier. Med andre ord ingen grunn til å bevege seg noe sted.
Lenke til kommentar
Haha, i see Lars:p Så bra at du ikke er sånn allah fyr og skal tvinge henne rett i burkaen og tvinge hu til å bare lage mat og slikt!

Jeg har vurdert feste henne i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet da. Men så kom jeg på at jeg er den om har mest erfaring med å lage middag.

Lenke til kommentar
Haha, i see Lars:p Så bra at du ikke er sånn allah fyr og skal tvinge henne rett i burkaen og tvinge hu til å bare lage mat og slikt!

Jeg har vurdert feste henne i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet da. Men så kom jeg på at jeg er den om har mest erfaring med å lage middag.

Du god i og lage middag? Det trur jeg ikke før jeg får se det :p Kom hit og lag mat^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...