L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor i Spektrum er billettluka? Ligger den ved Schweigaards gate? Hvis du skal på konsert der i dag så hils Anfall. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er ikke du og anfall ilag og bor sammen? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Dette er også en møkkadag. Våkna ikke helt frisk men er litt bedre, noe som resulterer i at jeg sitter hele dagen i stolen og programmerer. Altså, jeg skal ikke programmere stolen. Jeg skal programmere på PC-en mens jeg sitter i stolen. Resten av tiden skal jeg bruke på å lese forums, spise og høre på musikk. Det er den beste måten å redde en slik dag. Lars-style. Dette er en møkkadag. Derfor skal jeg ikke bevege meg vekk fra sofaen for annet enn å gå på do og lage kakao. Altså, jeg skal ikke lage kakao på doen. Jeg skal lage kakao og så skal jeg på do. Resten av tida skal jeg bruke på å se på sitte i sofaen mens jeg ser serier, surfer random og forumhorer. Det er den beste måten å redde en slik dag. Hva er dette for noe tull? det er lørdag! Endret 26. september 2009 av aluxez Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Regn, regn, regn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gah, jeg husker ikke hva som skjedde etter naschspiel #2 i morges, jeg har tydeligvis spydd, men jeg er ikke fyllesyk i det hele tatt, noe som sikkert skyldes at vi røyka 1,5 g Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er ikke du og anfall ilag og bor sammen? Eller tar jeg helt feil nå?Du tar ikke feil, men broren hennes ringte her om dagen. Han og en kamerat hadde tenkt seg på konsert i Oslo i dag, men kameraten kunne ikke. Så siden Opeth er favorittbandet til anfall så spurte han om hun hadde lyst til å bli med i stedet. Gratis liksom. Og da må hun jo få lov til å reise synes jeg. Heldigvis så er ikke jeg en av de som krever at kvinnfolka skal holde seg innendørs og bare lage mat og passe unger sånn som enkelte utlendinger. Når jeg tenker meg om så hadde en utlending også latt henne reise. Reglene der er jo sånn at kvinnfolk bare har lov til å gå utendørs sammen med mannen sin eller en mannlig slektning. Så siden det er broren hennes så må det være greit. Allah Ahkbar! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hva er dette for noe tull? det er lørdag! Ja, det er lørdag. Men det er møkkavær og jeg er blakk. Tilnærmet blakk hvertfall. Jeg kunne gått og panta noen flasker, men jeg gidder ikke i dette drittværet. Jeg har kakao, øl, oxazepam, internett og flere usette serier. Med andre ord ingen grunn til å bevege seg noe sted. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, i see Lars:p Så bra at du ikke er sånn allah fyr og skal tvinge henne rett i burkaen og tvinge hu til å bare lage mat og slikt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, i see Lars:p Så bra at du ikke er sånn allah fyr og skal tvinge henne rett i burkaen og tvinge hu til å bare lage mat og slikt! Jeg har vurdert feste henne i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet da. Men så kom jeg på at jeg er den om har mest erfaring med å lage middag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 On another note: Hvorfor i all verden har de ikke fjerna reklamen fra 720p-versjonen av sesongpremieren av Grey's Anathomy? Jaja, kjekt å vite hva som er hot og not i statene nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, i see Lars:p Så bra at du ikke er sånn allah fyr og skal tvinge henne rett i burkaen og tvinge hu til å bare lage mat og slikt! Jeg har vurdert feste henne i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet da. Men så kom jeg på at jeg er den om har mest erfaring med å lage middag. Du god i og lage middag? Det trur jeg ikke før jeg får se det Kom hit og lag mat^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Å lage mat er gøy. Ikke om man bare lager til seg selv da. Da er det bare kjedelig og man ender opp med en pakke nudler eller noe. Lager jeg til flere derimot så koser jeg meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Lage middag er gøy. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, det er sant! Du er nok god i å lage mat^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg er skikkelig dårlig til å lage mat, men det har vel sammenheng med at jeg ser på det å lage mat som slitsomt arbeid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kommer med alderen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Virker ikke sånn. Jeg har flere kompiser på samme alder som er mye bedre enn meg i å lage mat. Jeg klarte å fucke opp en grandis en gang xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg klarte å fucke opp en grandis en gang xD Forklar! Det er jo praktisk umulig... trodde jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er jeg klar over. Hadde jeg laget mer mat, ville jeg selvfølgelig blitt bedre. Problemet er at jeg misliker sterkt å lage mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg