b-real Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Trusepus? Hva faen? Har jeg en stalker utenfor vinduet mitt? Hello your self sexy;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gisle er ikke trusepus. Han bruker bokser. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ikke nå, han jobber fra kl 02 - 05. Og nåh! fikk jeg nok av alle mødrene med barnevogner som sitter i ring rundt meg for å amme. Laters! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Lies. Jeg prøvde madammen sin truse..and he caught me! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Lies. Jeg prøvde madammen sin truse..and he caught me! O.o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Lies. Jeg prøvde madammen sin truse..and he caught me! BILDENE Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Lies. Jeg prøvde madammen sin truse..and he caught me! Why the sad face? G-streng kan være ganske behagelig. Det føles ut som noen går og beføler rumpa di konstant. *rette på strengen* Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Skjønner ikke at folk skal kommentere sånne ting engang jeg. Heeeei Gisletrusepusen!11 <3 <3 <3 Var den til meg eller Quakecry? Lenke til kommentar
mathos Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jehovas vitner har funnet en ny taktikk. Nå sender de sexy jenter tidlig i 20-årene på døra. Ja, jeg vil vite mer om Jesus. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hahaha:P Be dem gi deg en het blowjob/noe annet seksuelt så skal du vurdere det neste gang de kommer;D Endret 26. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jehovas vitner har funnet en ny taktikk. Nå sender de sexy jenter tidlig i 20-årene på døra. Ja, jeg vil vite mer om Jesus. "Åh, jesus! Ja! Ja! Jesus kristus!" /cough Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hmmm... aldri hatt noen fra Jehovas Vitner på døra Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hmmm... aldri hatt noen fra Jehovas Vitner på døra Ikke jeg heller Lenke til kommentar
mathos Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Min første gang, faktisk! "Kan vi få komme inn? Vi kan gi deg guddommelige opplevelser.." Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde en annen gærning på døra en gang. Han mente han hadde stigmata på ryggen (merker som ligner på de Jesus fikk etter han ble pisket.) og at han var en av få i verden som hadde det. Jeg synes det lignet mer på kloremerker Han satte faktisk foten i døra mi også. Sa til han at jeg ikke var religiøs og at jeg ikke gadd å snakke med han. "Greit, da skal jeg ikke plage deg mer" sa han før han plutselig fortsatte å prate om da han fikk en åpenbaring fra engler. Til slutt sa jeg "du, jeg er troende satanist, jeg." Det funket enda verre for da svarte han "det er jo strålende, da er du i hvertfall troende". Jeg bare smalt døra i trynet på han og låste. Han sluttet å spamme ringeklokka mi etter et par minutters tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Dette er en møkkadag. Derfor skal jeg ikke bevege meg vekk fra sofaen for annet enn å gå på do og lage kakao. Altså, jeg skal ikke lage kakao på doen. Jeg skal lage kakao og så skal jeg på do. Resten av tida skal jeg bruke på å se på sitte i sofaen mens jeg ser serier, surfer random og forumhorer. Det er den beste måten å redde en slik dag. Endret 26. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Dette er også en møkkadag. Våkna ikke helt frisk men er litt bedre, noe som resulterer i at jeg sitter hele dagen i stolen og programmerer. Altså, jeg skal ikke programmere stolen. Jeg skal programmere på PC-en mens jeg sitter i stolen. Resten av tiden skal jeg bruke på å lese forums, spise og høre på musikk. Det er den beste måten å redde en slik dag. Lars-style. Endret 26. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor i Spektrum er billettluka? Ligger den ved Schweigaards gate? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen fler her med lasermus? På laptop? Prøvd å bruke musa på selve skjermen? Morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg