Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en annen gærning på døra en gang. Han mente han hadde stigmata på ryggen (merker som ligner på de Jesus fikk etter han ble pisket.) og at han var en av få i verden som hadde det. Jeg synes det lignet mer på kloremerker :p Han satte faktisk foten i døra mi også. Sa til han at jeg ikke var religiøs og at jeg ikke gadd å snakke med han. "Greit, da skal jeg ikke plage deg mer" sa han før han plutselig fortsatte å prate om da han fikk en åpenbaring fra engler. Til slutt sa jeg "du, jeg er troende satanist, jeg." Det funket enda verre for da svarte han "det er jo strålende, da er du i hvertfall troende". Jeg bare smalt døra i trynet på han og låste. Han sluttet å spamme ringeklokka mi etter et par minutters tid.

Lenke til kommentar

Dette er en møkkadag. Derfor skal jeg ikke bevege meg vekk fra sofaen for annet enn å gå på do og lage kakao. Altså, jeg skal ikke lage kakao på doen. Jeg skal lage kakao og så skal jeg på do. Resten av tida skal jeg bruke på å se på sitte i sofaen mens jeg ser serier, surfer random og forumhorer. Det er den beste måten å redde en slik dag.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Dette er også en møkkadag. Våkna ikke helt frisk men er litt bedre, noe som resulterer i at jeg sitter hele dagen i stolen og programmerer. Altså, jeg skal ikke programmere stolen. Jeg skal programmere på PC-en mens jeg sitter i stolen. Resten av tiden skal jeg bruke på å lese forums, spise og høre på musikk. Det er den beste måten å redde en slik dag.

Lars-style. :D

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...