L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil ha kake! Jeg vil ha eplekake! Med masse kanel og sukker på! Og iskrem inntil. Masse deilig iskrem. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Killing me here! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil ha kake! Jeg vil ha eplekake! Med masse kanel og sukker på! Og iskrem inntil. Masse deilig iskrem. Vent til Mandag, for da er det eplekakedagen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kake meg her og kake meg der. Jeg vil også ha kake! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hadde vært med, hadde det vært i nærheten (noe det sikkert ikke er). Er ikke det veit du :/ Og jeg ville vært med om jeg var ledig, og ikke hadde 13,- på kortet ^_^ /kutt kutt Pils!? HVOR!? O_O Haha, der våkna rektumet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fin grillrist ? Skjer folkens ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det bare meg eller har vi nye avatarer? Btw: Gjett hvor jeg er? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skjer folkens ? Drikker cola og ser på utsikten. Og har nettopp revet ned Emipire State Building samt noen andre byggninger på The incredible Hulk på xbox 360. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nyhus: Knis Kan ikke noe for det x) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kom over den tullete artikkelen om Davy Wathne og hans veddemål ang. Ålesund fotball og noe sånt. Så tapte han å måtte gå over til Ananasbrus. Spørsmålet er som følger. Får man kjøpt Oscar Sylte Ananasbrus og Pærebrus i Oslo? Hvor?! Nærheten av sentrum? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil ha kake! Jeg vil ha eplekake! Med masse kanel og sukker på! Og iskrem inntil. Masse deilig iskrem. Som sykepresang? Kom over den tullete artikkelen om Davy Wathne og hans veddemål ang. Ålesund fotball og noe sånt. Så tapte han å måtte gå over til Ananasbrus. Spørsmålet er som følger. Får man kjøpt Oscar Sylte Ananasbrus og Pærebrus i Oslo? Hvor?! Nærheten av sentrum? Har hørt om langt tåpeligere artikkler enn det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det bare meg eller har vi nye avatarer?Btw: Gjett hvor jeg er? Nederland? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har hørt om langt tåpeligere artikkler enn det. Da fotball egentlig ikke bryr meg en damn shit, så syns jeg det er litt tullete. Men brus er viktig! Spesielt den super-gode Pærebrusen som de stakkarslige Østlendingene ikke får smakt. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har hørt om langt tåpeligere artikkler enn det. Da fotball egentlig ikke bryr meg en damn shit, så syns jeg det er litt tullete. Men brus er viktig! Spesielt den super-gode Pærebrusen som de stakkarslige Østlendingene ikke får smakt. Pærebrus Bor i Molde så her selger de den overallt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har hørt om langt tåpeligere artikkler enn det. Da fotball egentlig ikke bryr meg en damn shit, så syns jeg det er litt tullete. Men brus er viktig! Spesielt den super-gode Pærebrusen som de stakkarslige Østlendingene ikke får smakt. Den pærebrusen er digg! Samt Eplerose! Smakte det i sommer da jeg var i Ulsteinvik! Super godt! De kan lage brus der borte! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Den er så gooood, og jeg savner den! Cola kan gå å kysse seg selv bak. and now for something completely different Customer: “Excuse me…how deep is the water?” Me: “Um…you mean the ocean?” Customer: “Yes. How deep is it?” Me: “I’m not quite sure what you mean.” Customer: “HOW DEEP IS THE WATER?!” Me: “It’s the ocean, ma’am.” Customer: “OK, well, how deep is the deepest part?” Me: “Very, very deep.” Customer: “Can I touch the bottom?” Me: “No.” Customer: “That’s not safe.” Me: “It’s much shallower near the shore. It gets deeper the farther out you go.” Customer: “That is definitely not safe. You should fix that.” Me: “I’ll tell my boss.” Customer: “Thanks.” *walks away* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Har hørt om langt tåpeligere artikkler enn det. Da fotball egentlig ikke bryr meg en damn shit, så syns jeg det er litt tullete. Men brus er viktig! Spesielt den super-gode Pærebrusen som de stakkarslige Østlendingene ikke får smakt. Golf da? http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2425323.ece Ja, dette er en tåpelig artikkel. Men morsom. Endret 25. september 2009 av Glimti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg vil ha kake! Jeg vil ha eplekake! Med masse kanel og sukker på! Og iskrem inntil. Masse deilig iskrem. Som sykepresang? Jeg føler jeg har fortjent det. Trøstespising hjelper mot nesten alt. Godt jeg har så høy forbrenning som jeg har. Ellers hadde jeg sett ut som Michellin-mannens feitere fetter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det ikke nok at englen kommer hjem igjen? Eller så kan du be sønnen din lage kake. Har lest bloggen din om frokost på sengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg