Natrich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 God morgen! Hva er planen for siste dag før høstferien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jobbe, og så skal jeg jobbe mandag, tirsdag og onsdag. Så tar jeg langhelg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Har ikke høstferie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jobbe. Jobbe. Jobbe. Og etter det, så skal jeg... Jobbe. Me: “911, what is your emergency?” Caller: “You have to help me! Someone has been following me all day!” Me: “Can you give a description of the person?” Caller: “She’s all black, taller than me, and no face.” Me: “Ma’am…that’s your shadow.” Caller: “A what?” Me: “Ma’am, a shadow is seen as a reflection of yourself when the sun is at a certain angle.” Caller: “Oh my GOD! It’s like a fairy!” Me: “No, it–” Caller: “OH MY GOD, EVERYONE! I HAVE A FAIRY!” Me: “Have a nice day, ma’am.” Endret 25. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Har ikke høstferie. Dakar, hvorfor har du ikke det da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Vi har bare ikke det. Er kanskje fordi jeg studerer ved et universitet. Den eneste ferien vi har er juleferien. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Vi har bare ikke det. Er kanskje fordi jeg studerer ved et universitet. Den eneste ferien vi har er juleferien. Oi shit, stakkars deg *trøste* Hvilket universitet går du på? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Takk. Studerer ved universitetet i Växjö for øyeblikket. Det ligger ca. 2 timer nord for Malmö. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 L2 bo i norge. Bare noen få timer igjen til ferie. Gruer meg til Tannlegen på mandag :S Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sidious, sweet, hva skal du bli? Nå spør jeg mye her Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva slags rim? Noe morsomt? Golf rimer på Rolf. Rolf Adolf Golfwagen hehe . Gleder meg til neste gang jeg møter fyren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 GOD MORGEN FOLKENS! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 GOD MORGEN FOLKENS! God morgen Lars Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Det er lov å spørre. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal bli, men ender muligens opp med å jobbe innen skolevesenet. Har ennå noen år igjen, så det er egentlig litt for tidlig å uttale seg om det. Jeg har pedagogikk som hovedfag, men har tenkt å studere engelsk og psykologi her. Så får man se hva slags jobber man kan få om tre-fire år. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dere er seriøst bortskjemt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Natrich: Det er lov å spørre. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal bli, men ender muligens opp med å jobbe innen skolevesenet. Har ennå noen år igjen, så det er egentlig litt for tidlig å uttale seg om det. Jeg har pedagogikk som hovedfag, men har tenkt å studere engelsk og psykologi her. Så får man se hva slags jobber man kan få om tre-fire år. hihi Høres spennende ut i allefall Glad jeg har noen år til på å bestemme meg, går VK 1 nå xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er syk. Kan noen komme og dulle med meg? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 *Slenger en flaske kald cola til L4r5* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 GOD MORGEN FOLKENS! Mornings på etterskudd. Holder du ut lenger i natt enn du gjorde i går natt? Jeg er syk. Kan noen komme og dulle med meg? Hadde du ikke en engel som kan dulle med deg? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 mmhm.. godt med tørr brødskive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg