After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Krig om hvilket spill som er best eller? Han ville heller spille WoW enn å spille Gears of War 2 med meg. Hvilken skjebne... Skal det være levis, diesel eller leeSkal stoffet være demin, bomull eller flis Skal den være svart, hvit, blå eller turkis Svar meg nå please! Skal den være baggyfit eller slim Er den til selskapsbruk eller trim? Skal den være sagd i med sag, eller badet i et syrebad? Skal den ha sleng eller være streit? Skal den være påsydd av geit? Skal den være fillete og full av hull Da får prislappen en ekstra null! Glimrende. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gears of War 2 rocker villtiss...så enkelt. Når du havner i en motorsag-duell på mp-delen og vinner for første gang, den følelsen glemmer du ikke:D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Krig om hvilket spill som er best eller? Han ville heller spille WoW enn å spille Gears of War 2 med meg. Du veit jeg hater wow :| Wow suger! Men ingen gidder spille starcraft med meg, og eneste mulighet å få noen til å spille CS med meg er å spille wow med han jeg vil skal spille cs med meg. Dessuten menneske! Vi hadde ikke noen avtale, så jeg ditcha deg ikke. Og jeg spilte GoW2 med deg 40min seinere. Sytepave! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Skal det være midtskille eller permanent? Kanskje samme sveis som en som er litt kjent, eller kreppet så det lukter svidd og brent. Hva har du tenkt? Vil du være frodig eller snau eller krøllet som en sau Vil du ha hockey eller cru?cut, skal det farges lyserødt? Skal du ha palme eller pigg, vil du se ut som Edvard Grieg Skal du ha mohawk eller krøll. Skal jeg massere hodebunnen med øl? Bustete eller kort, vil du ha gevir omtrent som en hjort? Du må ha stylingskrem balsam og voks til 2000 spenn pr boks Endret 24. september 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vil du se ut som Edvard Grieg (..) Skal du ha mohawk eller krøll Sykt morsomme reklamer^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skal det være midtskille eller permanent?Kanskje samme sveis som en som er litt kjent, eller kreppet så det lukter svidd og brent. Hva har du tenkt? Vil du være frodig eller snau eller krøllet som en sau Vil du ha hockey eller cru?cut, skal det farges lyserødt? Skal du ha palme eller pigg, vil du se ut som Edvard Grieg Skal du ha mohawk eller krøll. Skal jeg massere hodebunnen med øl? Bustete eller kort, vil du ha gevir omtrent som en hjort? Du må ha stylingskrem balsam og voks til 2000 spenn pr boks Forrige var mye bedre. Vet du ikke at du ikke skal forsøke å gjennta en sukksess? Gears of War 2 rocker villtiss...så enkelt.Når du havner i en motorsag-duell på mp-delen og vinner for første gang, den følelsen glemmer du ikke:D Du glemmer heller ikke når du har sett Motorsagmassakren for første gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som er med på en runde Age of Empires nå i de sene nattetimer? Får det ikke til å virke med Win7 :S Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som er med på en runde Age of Empires nå i de sene nattetimer? Får det ikke til å virke med Win7 :S Problemer med fargene? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Svært så mye spillentusiamse det var her da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Glimti: Jeg vil ha Leatherface blekket på meg Nå ha en horror-sleeve, begynner med sikkelig gamle og ender på dagens helter. Ja, i slike grøssere så er den slemme personen jeg heier på Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har lyst på en varulvtattis. Digger Motorsagmassakren og særlig den nye utgaven. Men tror ikke han ville passet så godt på meg. Motorsagmassakreb 2 var bare tragisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) This is teh funny! Icecream? What flavor REPPUKEN! DOUBLE REPPUKEN! De har modda en gammel spill cutscene med samples fra den gamle arcadespillet Final Fight. Fantastisk. Geese har Reppuken som et spesialangrep. Endret 25. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Morn og alt det der. Nå vi jeg gjerne slippe å ha vondt i øret... but no. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dra hjem å hente gymtøy eller ikke? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 helt klart, om du har mulighet til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 For å fikse øret ditt tar du bare 2 REPPUKEN til hvert måltid. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har en halvtime fri. Men litt stress å ta buss to veier... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har en halvtime fri. Men litt stress å ta buss to veier... Hvis det er så stress å ta buss, så får du ta bena fatt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 "I kjøleskapet hjemme er det øl..." Katta er slem, den skal leke med ledningen til musa, i går drev han å plagde meg også...jæævlor! =( Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da var det omsider fredag. God morgen, morgenfugler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg