L4r5 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen andre nattmennesker her? Here I am! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor will you send me an angel?*synge* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forresten... Trengs ikke har en engen her fra før. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du trenger ikke grunner, bare innse dast faktum! Det går nok ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 kommer da helt ann på hvordan lekser du har. Ja kommer litt ann på det, men Nynorsk er kjedelig uansett hva noen sier.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Må jeg drikke kaffe? Alt annet er jeg med på Du kan drikke kakao eller Cola? Den er jeg med på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen andre nattmennesker her? Velkommen til nattfolket Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ingen andre nattmennesker her? Here I am! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor will you send me an angel?*synge* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forresten... Trengs ikke har en engen her fra før. Så godt å vite at man ikke er alene. Hva slags engel er det du etterlyser? Og hva slags engel er det du har fra før? Trodde det holdt med englebarnet... Ingen andre nattmennesker her? Velkommen til nattfolket Da er vi tre. Endret 24. september 2009 av Glimti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva slags engel er det du etterlyser? Og hva slags engel er det du har fra før? Trodde det holdt med englebarnet... Søker snøengler. Har kewsepews-engel av beste sort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Neh, på tide at jeg tar kveld. Jobb i morgen.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Litt feil tid å ønske seg snøengler på. For min del kan snøen holde seg borte en stund til. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som er med på en runde Age of Empires nå i de sene nattetimer? Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva rimer på Rolf ? med litt sarkastisk tone ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg ble akkurat ditcha for WoW. Kult. Heihei! Hva er dette for noe! /slap! STFU biatch! Endret 24. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Adolf. haha tingen er at noen har funnet et rim på mitt navn. derfor tenkte jeg å kaste tilbake med samme mynt neste gang Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva slags rim? Noe morsomt? Golf rimer på Rolf. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg ble akkurat ditcha for WoW. Kult. Heihei! Hva er dette for noe! /slap! STFU biatch! DET ER SANT, DU KAN IKKE BARE FORNEKTE DET! STFU SJÆL, TEITE WOW-TEITING. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor U know I wubs u. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Skal det være levis, diesel eller lee Skal stoffet være demin, bomull eller flis Skal den være svart, hvit, blå eller turkis Svar meg nå please! Skal den være baggyfit eller slim Er den til selskapsbruk eller trim? Skal den være sagd i med sag, eller badet i et syrebad? Skal den ha sleng eller være streit? Skal den være påsydd av geit? Skal den være fillete og full av hull Da får prislappen en ekstra null! Endret 24. september 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 TEITE WOW-TEITING. Krig om hvilket spill som er best eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Krig om hvilket spill som er best eller? Han ville heller spille WoW enn å spille Gears of War 2 med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg