Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) B-real: Ta smertestillende, stort glass vann og fjern deg fra pcen;)Legg deg på sofaen og slapp av. Allerede gjort. Dog fjerne meg ifra pc'en tror jeg blir litt vanskelig atm. Jeg gjør aldri det selv, siden pc er den ultimate kope-måten. Men jeg må jo si det:P Håper det ikke varer dødslenge, er det migrene eller vanlig hodepine? God bedring Vær-Ekte;) Skikkelig action her jo, En politibil stoppet nettopp en bil like utenfor Blod, bråk, dop ...noe sånt? Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skikkelig action her jo, En politibil stoppet nettopp en bil like utenfor Pics or it didn't happen! Har ikke kabel til telefon her, men hvis du gir meg tlf nr på PM så kan du få et Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 b-real: Du har ikke noe cola liggende i kjøleskapet, da? Dette har egentlig vært en relativt grei dag, selv om den har gått alfor fort. Det har de faen meg gjort hele den siste måneden. Jaja, det er vel sånn det kjennes når man har mange jern i ilden. Har langhelg nå. Det er deilig, men jeg har selvsagt oppgaver som må gjøres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hmm ... Sjokoladeis til kveldsmat? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Blod, bråk, dop ...noe sånt? Nei han bare fikk en bil til å kjøre inn til siden gikk og pratet med sjåføren. Gikk inn i bilen sin igjen og kjørte. Weey.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hah, speaking of snut. De stoppa noen skatere i sentrum i dag. Skaterne jog rundt med kamera og filma hverandre, og så stoppa snuten opp, gikk ut av bilen og bort til dem og begynte å prate om gudene veit hva faen. Og til de som husker at jeg prata om en photoshoot for noen uker siden, nå har jeg hatt den og sitter her med 141 bilder jeg skal gå gjennom når jeg gidder Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Faens hodepine, tror jeg dreper noen snart.Hvorfor knasker du ikke litt mer skittles? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei nei kort hår er tingen. Varriasjon er tingen. shave hodet -- vente 6 måneder, do it again blir jo variasjon da, haha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og til de som husker at jeg prata om en photoshoot for noen uker siden, nå har jeg hatt den og sitter her med 141 bilder jeg skal gå gjennom når jeg gidder Fotoshooten med hu bærta? last opp pix i egen tråd, så kan vi bestemme hva som er best. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg er ganske ny til MMO's, noen som vet hvor jeg kan starte? Krav: - Ikke WoW. - Ikke RuneScape. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Anarchy Online Og til de som husker at jeg prata om en photoshoot for noen uker siden, nå har jeg hatt den og sitter her med 141 bilder jeg skal gå gjennom når jeg gidder Fotoshooten med hu bærta? last opp pix i egen tråd, så kan vi bestemme hva som er best. Når jeg bare gidder å se gjennom bildene Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og btw, jeg mente MMORPG. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fatal error i maya ;| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og btw, jeg mente MMORPG. AO er et RPG Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det skulle egentlig legges til i forrige innlegg, men det er lagt til i ''To Do''-listen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg er ganske ny til MMO's, noen som vet hvor jeg kan starte? Krav: - Ikke WoW. - Ikke RuneScape. Hvorfor ikke WoW forresten? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg vil prøve noe enkelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 WoW er rimelig enkelt altså, det er en grunn til at det er verdens mest populære MMO-spill. Lett å lære, vanskelig å mestre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Conan er også enkelt syns jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Conan har et langt høyere maskin-krav dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg