Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Godt poeng Sameboe, de har aldri hatt den evnen til å forstå IT At du tror jeg er Slimda liker jeg ikke beklager Sameboe, hvordan kunne jeg ta så feil? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Faen! klarte å miste en del av tanna mi:S Ser basse dumt ut veit jeg XD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Glimti: Jeg vil si jeg har vært heldig med svigers egentlig:)Snille mennesker, men de er som alle foreldre:P Men de får vel bonuspoeng når de kjøper med honning? Faen! klarte å miste en del av tanna mi:S Ser basse dumt ut veit jeg XD Gå vel ann å slenge på noe protesestyr. Eller gjør som meg, jeg planlegger å sette inn sølvtenner. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skal til tannlegen 13.15 på mandag. blir nok bare at hun fyller igjen "hullet" med noe gørr. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Såklart Glimti, jeg mente at de er gode mennesker. Mange bonuspoeng for grøten og honningen:D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skal til tannlegen 13.15 på mandag. blir nok bare at hun fyller igjen "hullet" med noe gørr. Så uoriginalt. Såklart Glimti, jeg mente at de er gode mennesker.Mange bonuspoeng for grøten og honningen:D Grøt? Risengrynsgrøt til julen da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg vil ha gull, men det er dyrt. pluss at det ikke passer seg med gull krone på en av framtennene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg vil ha gull, men det er dyrt. pluss at det ikke passer seg med gull krone på en av framtennene. Hvor mye koster det med gull? Hvor det passer og ikke passer er smak og behag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Veit ikke helt hvor mye det koster, det spørs nok litt på hvor og hvilke tann det er snakk om. Gull er jo egentlig bare harry Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Godt poeng Sameboe, de har aldri hatt den evnen til å forstå IT At du tror jeg er Slimda liker jeg ikke beklager Sameboe, hvordan kunne jeg ta så feil? Jeg er dypt såret fornærmet. Endret 24. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Me: “Hi, welcome to [nail salon]. How can I help you?” Customer: “Yes, we had an appointment for four mani/pedis.” Me: “Okay, can I get your name? And how old are these three?” Customer: “Why do you need to know how old they are?” Me: “If they’re under 12, they get Princess mani/pedis which are ten dollars less.” Customer: “No. I want them to have real mani/pedis.” (I try to explain twice more that there is no difference besides the price. She starts to yell, causing a scene and bothering other customers.) Customer: “You’re trying to give them bad service! I want them to have good nails!” Me: “I understand, and they will. Princess treatments are only less because their nails are smaller so they don’t take as–” Customer: “I want them to have REAL mani/pedis! You’re trying to give them half-a**ed service!” Me: “Ma’am, the only difference is the price. Do you want to pay $156 or $129?” Customer: “…Well in that case, yes. They’re all under 12.” Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 og skurken i home alone har gulltann Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Veit ikke helt hvor mye det koster, det spørs nok litt på hvor og hvilke tann det er snakk om. Gull er jo egentlig bare harry Det er derfor jeg skal ha sølv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Me: “Thank you for calling tech support. How can I help you?” Customer: “Hello?” Me: “Hello?” Customer: “Hello?” Me: “Hello?” Customer: “Hey Jon, check this out! The machine says hello back when I say hello!” Me: “I’m not a machine, sir.” Customer: “OH MY GOD, IT’S ADDRESSING ME!” Me: “No, sir, I’m not a machine!” Customer: “Oh… so you’re one of them human peoples?” Me: “Yes, sir, I am a human peoples.” :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er ikke så veldig morsomt lengre... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ikke? For en som jobber i support, er det kjempegøy. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 En internspøk altså? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da er jeg nyklpt og kan "style" håret sånn som jeg vil igjen Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da er jeg nyklpt og kan "style" håret sånn som jeg vil igjen HA, jeg bare kjører barbermaskin over hue, så slepper jeg bruke x antall storepengeselder på frisør, hårstyling produkter og diverse andre hårting jeg trenger heller ikke bruke så lang tid til å tørke håret Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg klipper meg gratis og får slike produkter gratis, så det er ikke et problem! Endret 24. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg