Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Msg: Vi snakkes ja:) Glimti: Jeg tenkte på 2 herrer på 1700-tallet som møtes :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sa han noe om når han hadde høstferie? NEI. Sorry... jeg så det nå... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jees! Der kom det endelig et skjermbilde på veggen, o hoi som det gikk unna. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har høstferie fra idag til Mandag om 10 dager vi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 "Skåle me tekoppen"Skal snart lage meg en kopp med bringebær-te Knall da. Jeg for min del holder meg til Yellow Label Tea. Med honning oppi selvsagt. Bruker du noe i? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dere, jeg må tissseee! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Glimti: Jeg tenkte på 2 herrer på 1700-tallet som møtes :!: Er lite oppdatert på 1700-tallet. Dere, jeg må tissseee! Så piss off! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sjefen vår har nettopp fått nye høytalere til PCen sin, så vi tenkte vi skulle tulle litt med den. Vi skrudde lyden og bassen på det høyeste som gikk an, og satte opp et skript slik at når han fikk epost fra en av oss, spilte den av en låt. Når da sjefen vår endelig kom tilbake til plassen sin, lusket vi bort til nærmeste kontor, og sendte en epost. Skal si han ble skremt, gitt. Læreren bruker 15 minutter på å koble til en fordømte prosjektor her.... huff hvor er IT-kompetansen til lærerene blitt av? Har de noen gang hatt det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dere, jeg må tissseee! Så piss off! Matte+tissing går ikke opp i null. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Læreren bruker 15 minutter på å koble til en fordømte prosjektor her.... huff hvor er IT-kompetansen til lærerene blitt av? Har de noen gang hatt det? Lærere mangler vel det meste. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) "Skåle me tekoppen"Skal snart lage meg en kopp med bringebær-te Knall da. Jeg for min del holder meg til Yellow Label Tea. Med honning oppi selvsagt. Bruker du noe i? Honning :!: kødder ikke, sunnere enn sukker. Rett ved hytta til svigers får man kjøpt sikkelig honning:D Så kjøper alltid en liter. Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dere, jeg må tissseee! Så piss off! Matte+tissing går ikke opp i null. Hva med å ta en tisse pause... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tisse + matte er like tissematte :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Godt poeng Sameboe, de har aldri hatt den evnen til å forstå IT Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 "Skåle me tekoppen"Skal snart lage meg en kopp med bringebær-te Knall da. Jeg for min del holder meg til Yellow Label Tea. Med honning oppi selvsagt. Bruker du noe i? Honning :!: kødder ikke, sunnere enn sukker. Rett ved hytta til svigers får man kjøpt sikkelig honning:D Så kjøper alltid en liter. Det gir iallefall langt mer smak enn sukker. Høres heldig ut med den beliggenheten. God grunn til å besøke svigerforeldrene altså. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Godt poeng Sameboe, de har aldri hatt den evnen til å forstå IT At du tror jeg er Slimda liker jeg ikke Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tisse + matte er like tissematte :!: Bare for de små. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Eller man ber de kjøpe med når de er der:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Eller man ber de kjøpe med når de er der:P Like greit å slippe kontakten med svigersene altså? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Glimti: Jeg vil si jeg har vært heldig med svigers egentlig:) Snille mennesker, men de er som alle foreldre:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg