Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja, er ikke sikker på hvilken klasse hun går i, men jeg anser henne som en trussel og jeg må få fjernet henne asap

Tror ikke hun er så ille egentlig. Vi brukte å leke sammen som barn. Men kan godt bedrive litt operasjonsvirksomhet på henne.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og ser på Americas Funnieste Videoes og fant ut en ting...

Meg vil ha bebis :(

Skulle ikke en eplevenn voldta noen for å få unge?

Så jeg bør bruke henne istedenfor? Forresten, den rosa voodooeleksiren din er en scam. Like singel nå som i forgie uke :hrm:

Du tror ikke at den vil funke. Da funker den ikke. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er internettskadet. En venninne kaller meg rasist. Vi ser noe greier om fotball. Om spillerkjøp og sånn.

[00:04] [Vintage Princess]: Det er fotball. Helt til ordet "afrikanere" kommer inn. Da tenker jeg automatisk på menneskehandel.

[00:04] [Vintage Princess]: Også skifter de kjønn. De er ikke utovertisser lengre. Plutselig er de små, spinkle jenter. Med AIDS.

Lenke til kommentar
Jeg er internettskadet. En venninne kaller meg rasist. Vi ser noe greier om fotball. Om spillerkjøp og sånn.

[00:04] [Vintage Princess]: Det er fotball. Helt til ordet "afrikanere" kommer inn. Da tenker jeg automatisk på menneskehandel.

[00:04] [Vintage Princess]: Også skifter de kjønn. De er ikke utovertisser lengre. Plutselig er de små, spinkle jenter. Med AIDS.

Litt for mye 4chan? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...