Sameboe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg skal reise to timer idag for å være på skolen i et kvarter idag xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 "Alle" liker kaffe, noen bruker bare litt lenger tid enn andre på å komme rundt. Jeg føler mange takker nei basert på litt sporadisk patting på bestefars sure traktekaffe eller etter å ha prøvd en halvråtten capuchino på den lokale kafeen. Litt god traktekaffe eller en perfekt ristretto eller cappuccino vil fort smyge seg inn på selv den argeste kaffe-hater. Aldri smakt kaffe, bare luktet. Ser ikke noen grunn til å "dope" meg for å fungere om morningen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 kaffe lukter godt! Derfor jeg ikke liker det, fordi det smaker fælt iforhold til den deilige lukta! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Aldri smakt kaffe, bare luktet. Ser ikke noen grunn til å "dope" meg for å fungere om morningen. Så drikk kaffe om dagen istedet, med et glass vann til. Kaffe er mer enn bare litt koffein. Aroma, smak og fornemmelse, det hele kulminerer ut i nytelse. Kvalitetskaffe smaker minst like godt som den dufter. Endret 24. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kvalitetskaffe smaker minst like godt som den dufter. Det er jo synd at kaffe aldri har "duftet" noe særlig godt. Tror jeg holder meg til solbærtoddy og brus jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg har lagd kaffe i mange år jeg faktisk , men fortsatt ikke godt uansett hva jeg har smakt, egentlig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jaja, jeg har aldri forstått meg på elskerne av fruktte, hvitvin eller waldorfsalat, så det er jo forskjeller på oss alle. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hehe, hver sin smak. syns nå te er godt, men ikke det andre der Inge Berge - One true Thing ( ene musikklærern på folkehøyskolen jeg gikk på nå ^^ ) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor lenge må man vanligvis vente på bankkort til ny konto? Mistenker at de sauene har sendt til feil adr. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Faen jeg forsov meg og kom en time forseint på skolen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 vekkerklokke where? http://full.ingebergeworld.com/music/Inge_...o_Interview.mp3 for de som vil høre. syns ikke radioduden var så flink Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) vekkerklokke where? Den hadde gått tom for batteri i løpet av natten -.- Endret 24. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Visste du at.. - ..Flere mennesker dør årlig av å spise hai - enn å bli spist av hai? - ..1 av 10 mennesker på jorda er en kinesisk bonde? - ..Jordbær er ikke et bær, men en rose? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jordbær er en nøtt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jordbær er en nøtt. Nei. De små frøene PÅ jordbæret er botanisk sett nøtter. Selve "bæret" er en såkalt falsk frukt, og tilhører rosefamilien. Det er egentlig bare en hoven blomst. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Faen, kommer på skolen og får beskjed om at jeg ikke har levert oppgaven min til prøveeksamen ordentelig Skulle visst leveres på CD, og ikke på oppgavesiden på It's Learning Endret 24. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hmm. har aldri opplevd at jeg må levere ting på cd til eksamen eller hva det måtte være. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Trenger litt hjelp her siden søkefunksjonen på hardware er håpløs: Noen som vet hvor wallpaper tråden ligger? In dire need of new wallpaper. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvorfor skal forretningsideen være vid? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg