Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hamar bryggeri og Ass = The best Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det noe nytt da? 14åringer har generelt ikke respekt for sine eldre, har de? Har respekt for de som fortjener og få respekt, dvs. Alle i DNFK utenom deg og Captn Yarrow. Så du har respekt for meg ? Jeg har respekt for deg også! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har et kjært minne om en julebrus i min lille hjembygd, som var verdens beste julebrus. Ikke husker jeg navnet, og ikke husker jeg produsenten. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Risengrynsgrøt er spesielle saker. Spiste meg stapp mett som aldri før for 5 minutter siden, nå er jeg sulten igjen. Hm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hamar bryggeri og Ass = The best Du liker ræv ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du liker ræv ?Personlig liker jeg smaken av hestkuk best. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du liker ræv ?Personlig liker jeg smaken av hestkuk best. Vrinsk! *regner matte* Noen andre som er med på kollektivt selvmord? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Har jeg forumets teiteste avatar nå eller? Men transparent daaaa, hva skjedde med deg? Endret 23. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du liker ræv ?Personlig liker jeg smaken av hestkuk best. Heeyh! Klokken er bare ni, smårollingene har ikke lagt seg enda. De har ikke godt av å høre om slikt, vent heller til kafeen går over i voksenmodus etter klokken tolv. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hamar bryggeri og Ass = The best Denne er klart best Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Voksenmodus? Hva skjer da, det ekke fali eller? Endret 23. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har jeg forumets teiteste avatar nå eller?Men transparent daaaa, hva skjedde med deg? Faktisk så liker jeg avataren din veldig godt, ikke spør meg hvorfor men slik er det bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er da småungene forsvinner, og kaféen blir et mye hyggeligere sted. Irriterende nok er det sjeldent jeg får vært med på det, må så tidlig opp om morran at jeg må legge før midnatt skal jeg ha sjangs å stå opp. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har jeg forumets teiteste avatar nå eller?Men transparent daaaa, hva skjedde med deg? Faktisk så liker jeg avataren din veldig godt, ikke spør meg hvorfor men slik er det bare Den jeg hadde før? Vent, hvilken hadde jeg før? Har allerede glemt det... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Men jeg er her ofte hele natten, og da er det ingen her! Alle blir stille Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Vrinsk!Rawr! Vent i en uke, så skal jeg få med meg et par hundre fra militæret, så kan vi gjøre det alle sammen. Heeyh! Klokken er bare ni, smårollingene har ikke lagt seg enda. De har ikke godt av å høre om slikt, vent heller til kafeen går over i voksenmodus etter klokken tolv.Da føler jeg en trang til å resignere frem til tolv og være snill gammel, krokete mann frem til da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har jeg forumets teiteste avatar nå eller?Men transparent daaaa, hva skjedde med deg? Faktisk så liker jeg avataren din veldig godt, ikke spør meg hvorfor men slik er det bare Den jeg hadde før? Vent, hvilken hadde jeg før? Har allerede glemt det... Liker den du har nå Men av de gamle så var det Willy i svart-hvitt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hørt om det nye homsebandet? Ole i Dole, og Dole i Doffen.... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Har jeg forumets teiteste avatar nå eller?Men transparent daaaa, hva skjedde med deg? Faktisk så liker jeg avataren din veldig godt, ikke spør meg hvorfor men slik er det bare Den jeg hadde før? Vent, hvilken hadde jeg før? Har allerede glemt det... Liker den du har nå Men av de gamle så var det Willy i svart-hvitt. Denne da? (F5) Ser ganske silly ut. Endret 23. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg