Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg liker ikke at det er mørkt ute klokka 8 om kvelden Bare vent, om 3-4 måneder er det allerede mørkt kl 15-16! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tenker jeg får muttra å hente meg hos kompisen min Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg liker ikke at det er mørkt ute klokka 8 om kvelden Bare vent, om 3-4 måneder er det allerede mørkt kl 15-16! ikke sant. Du drar på jobb i mørket og drar hjem i stappmørket ... faens norge ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Uff ja Lykke til da Neinei, ikke si uff og de tingene der;) Det går bra og nå har jeg kommet ditt at jeg vil prøve ihvertfall og få meg en utdannelse. Så det går fremover, er bare tøft til tider. Lykke til er en fin setning, tusen takk:) Selv om man bare får skriftelig "lykke til", eller irl "lykke til", så betyr begge delene mye uansett. Og mørket er jo den beste tiden:D Endret 23. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg liker ikke at det er mørkt ute klokka 8 om kvelden Bare vent, om 3-4 måneder er det allerede mørkt kl 15-16! ikke sant. Du drar på jobb i mørket og drar hjem i stappmørket ... faens norge ... Du ville likt deg i nordnorge. Mørkt 24/7. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg liker ikke at det er mørkt ute klokka 8 om kvelden Bare vent, om 3-4 måneder er det allerede mørkt kl 15-16! ikke sant. Du drar på jobb i mørket og drar hjem i stappmørket ... faens norge ... Du ville likt deg i nordnorge. Mørkt 24/7. Det er om vinteren det, om sommeren er det lyst fra morgen til kveld Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Som om ikke sol et par timer om dagen var galt nok, så skal man ha det hele tiden. Nei takk, hadde nok av det i militæret. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jepp, her begynner det å bli mørkt i fire-fem tiden allerede. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er det delte meninger om.Når du kan få et tilsvarende tastatur og en tilsvarende kabel for rundt fem hundre kroner betaler du i prinsipp en tusenlapp for den hvite fargen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg liker ikke at det er mørkt ute klokka 8 om kvelden Bare vent, om 3-4 måneder er det allerede mørkt kl 15-16! Misliker vinteren generelt, men når det kommer til vinterkvelder, så elsker jeg det. Traske rundt i mørket og høre den deilige lyden av støvlene som treffer den kramme snøen.. Har vel noe med julestemning og gjøre også.. Snø = jul. God jul. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 er vel ikke lenge før julesnopet er ute i butikkene nei... Ja til å innføre julegodteri forbud før 1. Desember! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det har jeg allerede. Forbud på alt med jul før desember. Ikke blir det Julebrus i år heller, da Julebrus på østlandet suger noe så hemningsløst mye. Ja, jeg har testa alt jeg finner tak i her. Ja, alle suger like mye. Gå vekk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ååååååh, jeg vil ha! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ikke blir det Julebrus i år heller, da Julebrus på østlandet suger noe så hemningsløst mye. DU har ikke respekt hos meg lengre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det noe nytt da? 14åringer har generelt ikke respekt for sine eldre, har de? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det noe nytt da? 14åringer har generelt ikke respekt for sine eldre, har de? Har respekt for de som fortjener og få respekt, dvs. Alle i DNFK utenom deg og Captn Yarrow. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det har jeg allerede. Forbud på alt med jul før desember. Ikke blir det Julebrus i år heller, da Julebrus på østlandet suger noe så hemningsløst mye. Ja, jeg har testa alt jeg finner tak i her. Ja, alle suger like mye. Gå vekk. Nå får du tak i Hansa østpå da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Pff, alle vet jo at østlandet suger. Spesielt julebrusen her. Nå får du tak i Hansa østpå da Sist gang jeg prøvde hansa julebrus, minte det meg om øl.... Så den fikk stryk-karakter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Pff, alle vet jo at østlandet suger. Spesielt julebrusen her. Nå får du tak i Hansa østpå da Sist gang jeg prøvde hansa julebrus, minte det meg om øl.... Så den fikk stryk-karakter. Nettop, da er det ikke bare østlandsbrus som suger da Vet ikke hva du drikker jeg, men jeg synes at Mack og Aass sine er best Samt Grans kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg