Totenkopf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er sinnsykt kjedelig, Sjur. Jeg har 2-3 vekkeklokker til 800kr. I tillegg til det så bruker jeg mobilen og en mindre vekkeklokke. Naboen min våkner av vekkeklokkene mine, men jeg hører de bare ikke. Det ødelegger litt i jobbsammenheng, spesielt da jeg var frokostvert på Egon. Savner følelsen av at det er helg jeg. Nå er det bare sånn "åja, fredag ja......" Indeed! Jeg har ei gammeldags vekkerklokke av typen som bråker intenst, og ei litt nyere som bråker nesten like ille, og mobilen. Fyren over meg våkner, paret under meg våkner, jeg sover meg gjennom piping, ringing og "Justice - Stress". Jeg blir rett og slett motløs av det hele, åpner fronter og lukker det igjen like etter å ha logget inn, logger på wow, bare for å logge av, legger en kabal bare for å ta sammen kortene igjen og gå og legge meg. Tok meg selv i nakkeskinnet i går og gikk ut og handla i det minste, men nå som jeg har handla har jeg ikke noe annet å gjøre. Kanskje gå meg en tur i høststormen ... Prøv å skaffe deg en slik vibrerende vekkerklokke døve bruker (oppbevares under madrassen). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kan de ikke flytte denne forbandede trailern? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kanskje du kan skrive dikt. Eller skaffe et fotoapparat Jeg skriver kun når jeg har inspirasjon, med årene har den kommet sjeldnere og sjeldnere. Jeg har to fotoapparat, men har alt tatt bilder av alt som er verdt å ta bilder av der hvor jeg kommer meg på Steinkjer uten bil. Det vil si fra Guldbergaunet til Figga. Ah, kjenner at jeg savner trøndelag skikkelig mye egentlig. Spesielt været. Nå trener jeg om kveldene, det hjelper, men det er fortsatt det med jobb som mangler da. Er deilig å ha en jobb man kan gå til hver dag. Jeg kjenner jeg savner Rogaland, spesielt det at det ikke er noe særlig kulde der om vinteren. Eller noe særlig med sne. Jeg får meg ikke til å begynne å trene, selv om jeg har fortalt meg selv at jeg skal begynne med det siden i sommer en gang. Prøv å skaffe deg en slik vibrerende vekkerklokke døve bruker (oppbevares under madrassen). Ooh, where to get? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 10-12 timer søvn er alt for mye, da blir du bare trøtt og slapp. Det er veldig common knowledge. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I går la jeg meg nedpå kl. 16:00, og sov til 20:00. Deretter var jeg våken frem til ca kl. 00:00, la meg og sov til kl 11:00. Det er.. *regne* 15 timer. O.o Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Feige som de var har de ikke svart på mld mine da Kan love deg jeg fikk svar Men hvorfor fikk ikke jeg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 bare jeg som våkner av eller før vekkerklokka mi? på morran våkner jeg av det meste, men midt på natta så sover jeg igjennom alt mulig, men mindre noen tar på dørhåndtaket eller en brannalarm går ja også snorkinga til en kompis av meg. han snorker i kano Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Prøv å skaffe deg en slik vibrerende vekkerklokke døve bruker (oppbevares under madrassen). Ooh, where to get? Google? Søk på "deaf * alarm clock" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Lurer på om jeg har råd til det, gitar til rock band og elektrisk sigarett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg våkner alltid like før vekkeklokka ringer, uansett når jeg har satt den på døgnet. Sikkert fordi jeg ikke liker lyden. Har en skikkelig gnæge-alarm, ikke sånn koselig pipelyd, eller en koselig lav ringetone på mobilen, nei. Endret 23. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Its hot in Cracktown er en syk bra film. Hvis man vil se livets harde realitet. Og til tider altfor trist........... Endret 23. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Port Salut stinker som faen, og smaker helsikkes godt! Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg våkner alltid like før vekkeklokka ringer, uansett når jeg har satt den på døgnet. Sikkert fordi jeg ikke liker lyden.Har en skikkelig gnæge-alarm, ikke sånn koselig pipelyd, eller en koselig lav ringetone på mobilen, nei. Sånn har jeg også det Våkner alltid rett før klokka ringer, uansett om den står på midt på natta, eller kl 12 om dagen. Og dette er min første post på diskusjon.no! Ønsk meg velkommen Skulle hatt en avatar.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Velkommen til forumet xShadow. Datavirus er avanserte greier. AVG Free kan ikke installeres pga sperret internett. Malware finer over 30 trojanere, og masse annet piss. Klarer å laste ned NOD32. Kjører scan nå. Har funnet" 10 infected files" til nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Morn xShadow, velkommen til forumet! Folkene du ser rundt deg i denne tråden er alle forumavhengige eller på god vei til å bli det. Velkommen til våre rekker! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg var ganske forumavhengig før jeg fikk billappen. Men er på god veg til å bli det igjen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Blir litt kult på mandag, da skal jeg og klassen treffe en ekte astronaut på fly-museumet her i byen! Og velkommen xShadow! Endret 23. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Velkommen xShadow Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Takk alle sammen! Det er alltid hyggelige folk på forum, og jeg regner med det er det her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg