Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lekt meg med server idag!

Hva slags server(e) da? Hadde en lekedag i sommerferien, før jeg sluttet på jobb. Var kos :wee:

Win 2003 server. Virtuelt er phun :love:

Aha, trodde du prata om orntli' server, jeg. Hadde det selv gøy med et eldre HP-rack med rundt 25 SCSI-disker til sammen, og de tyngste serverne hadde fire sokler og 6gb ram. Var gøy :p

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan det er, Torstein.

Ikke hører jeg vekkerklokkene mine, og ikke klarer jeg å holde meg til å bare sove 5-6 timer, blir raskt 10-12, og da er jeg trett og ubrukelig resten av dagen.

Klager og syter mer enn normalt og får ikke gjort noe som helst. Det være seg spille WoW, legge kabal, lage mat eller gjøre skolearbeid.

Så vidt jeg orker å gå ut for å røyke.

Lenke til kommentar

Det er sinnsykt kjedelig, Sjur.

Jeg har 2-3 vekkeklokker til 800kr. I tillegg til det så bruker jeg mobilen og en mindre vekkeklokke. Naboen min våkner av vekkeklokkene mine, men jeg hører de bare ikke.

Det ødelegger litt i jobbsammenheng, spesielt da jeg var frokostvert på Egon. :wee:

Savner følelsen av at det er helg jeg. Nå er det bare sånn "åja, fredag ja......"

Lenke til kommentar
Det er sinnsykt kjedelig, Sjur.

Jeg har 2-3 vekkeklokker til 800kr. I tillegg til det så bruker jeg mobilen og en mindre vekkeklokke. Naboen min våkner av vekkeklokkene mine, men jeg hører de bare ikke.

Det ødelegger litt i jobbsammenheng, spesielt da jeg var frokostvert på Egon. :wee:

Savner følelsen av at det er helg jeg. Nå er det bare sånn "åja, fredag ja......"

Indeed!

Jeg har ei gammeldags vekkerklokke av typen som bråker intenst, og ei litt nyere som bråker nesten like ille, og mobilen. Fyren over meg våkner, paret under meg våkner, jeg sover meg gjennom piping, ringing og "Justice - Stress".

Jeg blir rett og slett motløs av det hele, åpner fronter og lukker det igjen like etter å ha logget inn, logger på wow, bare for å logge av, legger en kabal bare for å ta sammen kortene igjen og gå og legge meg.

Tok meg selv i nakkeskinnet i går og gikk ut og handla i det minste, men nå som jeg har handla har jeg ikke noe annet å gjøre.

Kanskje gå meg en tur i høststormen ... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...