Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg har lekt meg med.. uhm ehh, ingenting.. Endret 23. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har lekt meg med server idag! Hva slags server(e) da? Hadde en lekedag i sommerferien, før jeg sluttet på jobb. Var kos Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Men, SnittLeif, du kan jo teste i et par ukers tid med å legge deg litt tidligere og se hvordan det går? NEVER! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Leker med server hele dagen jeg <3 skal legge inn R2 på denna maskina og gjøre den om til workstation snart Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har lekt meg med server idag! Hva slags server(e) da? Hadde en lekedag i sommerferien, før jeg sluttet på jobb. Var kos Win 2003 server. Virtuelt er phun Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg sover rundt 6-7 timer daglig, (har blitt litt mer i det siste). Og merker at det er for lite, derfor har jeg begynt å legge meg litt tidligere. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som tilfeldigvis vet om et bra lokale i Østfold, i/nær Fredrikstad som det kan være ca 30 og som funker bra til klassefest. Toppen 2-3k i leie. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er digg med fri, sove så lenge jeg vil ^^ Men nå må jeg vel ta meg selv i nakkeskinnet og begynne å jobbe, evt. tenke på hva jeg vil jobbe med på bacheloren, problemstilling på 2-3 sider skal inn om 1 uke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har lekt meg med server idag! Hva slags server(e) da? Hadde en lekedag i sommerferien, før jeg sluttet på jobb. Var kos Win 2003 server. Virtuelt er phun Aha, trodde du prata om orntli' server, jeg. Hadde det selv gøy med et eldre HP-rack med rundt 25 SCSI-disker til sammen, og de tyngste serverne hadde fire sokler og 6gb ram. Var gøy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Optimal sovetid for meg er 3-4 timer hver dag. Men nå som jeg er arbeidsledig så blir det fort 7-10 timer, og da er jeg ødelagt resten av dagen. Det at jeg ikke hører vekkeklokkene mine hjelper ikke det heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg vet hvordan det er, Torstein. Ikke hører jeg vekkerklokkene mine, og ikke klarer jeg å holde meg til å bare sove 5-6 timer, blir raskt 10-12, og da er jeg trett og ubrukelig resten av dagen. Klager og syter mer enn normalt og får ikke gjort noe som helst. Det være seg spille WoW, legge kabal, lage mat eller gjøre skolearbeid. Så vidt jeg orker å gå ut for å røyke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er sinnsykt kjedelig, Sjur. Jeg har 2-3 vekkeklokker til 800kr. I tillegg til det så bruker jeg mobilen og en mindre vekkeklokke. Naboen min våkner av vekkeklokkene mine, men jeg hører de bare ikke. Det ødelegger litt i jobbsammenheng, spesielt da jeg var frokostvert på Egon. Savner følelsen av at det er helg jeg. Nå er det bare sånn "åja, fredag ja......" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Slik skal jeg også ha: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590139 bare med hardcore/hardstyle Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) hardcore/hardstyle Skjønner ærlig talt ikke at folk hører på det. Ers. Endret 23. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 du skal faen ikke si en dritt The Prophet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er sinnsykt kjedelig, Sjur. Jeg har 2-3 vekkeklokker til 800kr. I tillegg til det så bruker jeg mobilen og en mindre vekkeklokke. Naboen min våkner av vekkeklokkene mine, men jeg hører de bare ikke. Det ødelegger litt i jobbsammenheng, spesielt da jeg var frokostvert på Egon. Savner følelsen av at det er helg jeg. Nå er det bare sånn "åja, fredag ja......" Indeed! Jeg har ei gammeldags vekkerklokke av typen som bråker intenst, og ei litt nyere som bråker nesten like ille, og mobilen. Fyren over meg våkner, paret under meg våkner, jeg sover meg gjennom piping, ringing og "Justice - Stress". Jeg blir rett og slett motløs av det hele, åpner fronter og lukker det igjen like etter å ha logget inn, logger på wow, bare for å logge av, legger en kabal bare for å ta sammen kortene igjen og gå og legge meg. Tok meg selv i nakkeskinnet i går og gikk ut og handla i det minste, men nå som jeg har handla har jeg ikke noe annet å gjøre. Kanskje gå meg en tur i høststormen ... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kanskje du kan skrive dikt. Eller skaffe et fotoapparat Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ah, kjenner at jeg savner trøndelag skikkelig mye egentlig. Spesielt været. Nå trener jeg om kveldene, det hjelper, men det er fortsatt det med jobb som mangler da. Er deilig å ha en jobb man kan gå til hver dag. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Slik skal jeg også ha:http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590139 bare med hardcore/hardstyle HA, jeg skal ha en liten tralle, og to mg-3 som kan drive meg framover kirkegølvet med rekylen ^^ (why cant dreams come true ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg