Liberalistiske Samebror Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Rekk opp handa de som er enig i at hamp skal legaliseres why? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 NARWHALS! Elsker narwhals.. Narwhals narwhals, inventors of the shish kebab.. EDIT: Jeg stjal den.. ^^ Men... what? Det var jo den avataren jeg nettopp ikke ville ha, og så tar du den! Nå skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg bare lånte den litt. Vil du ha den tilbake? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvor ble det av MacGuyver Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Rekk opp handa de som er enig i at hamp skal legaliseres why? Fordi at du skal ha noe å lure på Nei, vil bare se hva folk mener om saken Hvor ble det av MacGuyver In your arse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvor ble det av MacGuyver In your arse Stakkars fyr, hans snarrådighet med potetgull og tyggegummi vil ikke hjelpe han der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kaffe er no' dritt uansett. Holder meg til Villa og kakao. official new Slimda-status --> Enemy I'll support that! Pff! Legg dere tidlig nok, så slipper dere å leve på kaffe for å fungere skikkelig!Er slags fremmedord du snakker om? Legge seg tidlig? Hva er det for noe? Rekk opp handa de som er enig i at hamp skal legaliseres Ja faktisk, så har kanskje Lars Sponheim noe å gjøre nå som han har går av.. b-real: Hvordan går det med den karen? Enda sommer sørpå?Joda, bare bra, kan ikke klage i det hele tatt. Står til i det flate Sverige? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 er det egen narwhals tråd? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 b-real: Da er det omtrent som her altså. Går bra her. Kan egentlig ikke klage. Har lyst å dra til Oslo en dag, men da må jeg utstå 8 timer på toget. Blir nok å dra allikevel, vet bare ikke når. Før desember forhåpentligvis. Har lyst til å se mer av hovedstaden. De få gangene jeg har vært der har jeg hovedsaklig oppholdt meg på flyplassen. :| Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Trenger et engelsk ord som det ikke finnes et godt norskt ord for.. halp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Trenger et engelsk ord som det ikke finnes et godt norskt ord for.. halp. Foodprocessor eller Mixmaster Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Pff! Legg dere tidlig nok, så slipper dere å leve på kaffe for å fungere skikkelig! definér tidlig nok. jeg legger meg mellom elleve og tolv, vanligvis Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 God morgen! God morgen frøken Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 God morgen! God morgen kanin! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan har folket det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan har folket det? Bra sitter her å hører på Narwhals sangen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan har folket det? Ganske bra, sitter på skolen atm. Du da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vil fikse avatar for meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vil fikse avatar for meg? Like that? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg