Shikaru Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 god morgen ja. mitt høyre øre gjør vondt i dag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg skal foreta et offentlig avatarskifte. Noen tips? Denne selvfølgelig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) NARWHALS! Elsker narwhals.. Narwhals narwhals, inventors of the shish kebab.. EDIT: Jeg stjal den.. ^^ Endret 23. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Varm kaffe på hånda er en ting, men varm kaffe utover lår og, av en eller annen grunn, ned i sko, blir brått veldig varm kaffe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Varm kaffe på hånda er en ting, men varm kaffe utover lår og, av en eller annen grunn, ned i sko, blir brått veldig varm kaffe Søle kaffe er noe forbanna drit. Tror kanskje jeg skal investere i en sånn pressekanne jeg så jeg kan trakte egen fanzy kaffe selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Varm kaffe på hånda er en ting, men varm kaffe utover lår og, av en eller annen grunn, ned i sko, blir brått veldig varm kaffe Søle kaffe er noe forbanna drit. Tror kanskje jeg skal investere i en sånn pressekanne jeg så jeg kan trakte egen fanzy kaffe selv. Ja, søle kaffe er no drit. Føler nesten jeg må poengtere at preskannekaffe først og fremst er bedritent og dernest ikke traktet. har man derimot en kaffetrakter rett ved pulten sin, kan man trakte kaffe Men jeg har litt vondt på låret Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hehe, ja det har du nok ganske rett i. Jeg og formuleringer går ikke alltid overens med hverandre =/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kaffe er no' dritt uansett. Holder meg til Villa og kakao. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kaffe er no' dritt uansett. Holder meg til Villa og kakao. Nå fikk jeg lysst på Villa! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kaffe er no' dritt uansett. Holder meg til Villa og kakao. Nå fikk jeg lysst på Villa! Hadde 1l Villa igår på Dolly, mens jeg spiste "lunsj". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kaffe er no' dritt uansett. Holder meg til Villa og kakao. Du er noe dritt uansett! =(Kaffe er en livsnødvendighet skal jeg bare fortelle deg. God morgen. Morn. Dagens sang: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kaffe er no' dritt uansett. Holder meg til Villa og kakao. official new Slimda-status --> Enemy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Pff! Legg dere tidlig nok, så slipper dere å leve på kaffe for å fungere skikkelig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Rekk opp handa de som er enig i at hamp skal legaliseres Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 b-real: Hvordan går det med den karen? Enda sommer sørpå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 b-real: Hvordan går det med den karen? Enda sommer sørpå? Delvis,veldig varmt om dagen, men drit kaldt om kvelden og morgenen...så er vel en helt normal høst minus drittværet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Rekk opp handa de som er enig i at hamp skal legaliseres Ja, opp med den folkens, jeg ligger her, klar til å skyte enhver hånd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Rekk opp handa de som er enig i at hamp skal legaliseres Ja, opp med den folkens, jeg ligger her, klar til å skyte enhver hånd. Du skremmer jo bort folk på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg