MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg kjørte ut og veltet med rullestolen til Wheelman i dag Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det noen her som kjenner noen som vet om noen som har tilgang på vannkutter( waterjet ) eller kan presisjons kutte aluminium? Ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva planlegger du nå, Amanita? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Regner med at det er samme som Wheely, Msg? SF: Det samme som jeg har gjort i lang tid nå. Jeg bruker bare laaaang tid, for at alt skal stemme. Endret 22. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det stemmer det. Var den elektriske hans jeg rullet rundt med.. *vondt* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hørtes vondt ut, har opplevd en sånn "ulykke" selv:P Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Adrian mente den var terrenggående, noe den ikke var :b Og så bikket den bakover opp en bratt skråning og jeg ble kastet rett bakover og landet på nakken min. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hhåper du ikke fikk noe skade? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gud så jævlig det høres ut.... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nja, jævlig vondt i nakken og får vondt i øynene og i hodet når jeg ser lenge på skjermen og balansen er ikke helt optimal for øyeblikket heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Merkelig hvordan ting skjer og så bare må man løpe og poste at det har skjedd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har det blitt verre i morgen, ringer du lege Lover du meg det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Høres ut som en standard lett hjernerystelse. Da skal du ikke se på TV eller PC i det hele tatt, sier legene bestandig. Ikke anstrenge øynene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Husker jeg fikk hjernetystelse, ganske kraftig en sådan i mine yngre dager. Fikk beskjed om å ikke se på TV, spille PC osv, eller sove. Noen som vet hvorfor det ikke er "lov" å sove like etter du har fått deg hjernerystelse? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis du har kraftig nok hjernerystelse så kan du havne i koma, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Har det blitt verre i morgen, ringer du legeLover du meg det? Ja, kan det. Tanken streifet meg i dag også, men tenkte at det sikkert ikke var så ille. Høres ut som en standard lett hjernerystelse. Da skal du ikke se på TV eller PC i det hele tatt, sier legene bestandig. Ikke anstrenge øynene. Hmm, men data er jo så gøy. Ny skjerm og mac har jeg og. Husker jeg fikk hjernetystelse, ganske kraftig en sådan i mine yngre dager. Fikk beskjed om å ikke se på TV, spille PC osv, eller sove. Noen som vet hvorfor det ikke er "lov" å sove like etter du har fått deg hjernerystelse? : o Men, jeg er trøtt. Hvis du har kraftig nok hjernerystelse så kan du havne i koma, hvis jeg ikke husker feil. Men, jeg har nok ikke det tror jeg. Endret 22. september 2009 av MSg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har driti i de greiene med at man ikke skal se på TV og ikke skal sove (eller man kan sove, men man skal bli vekket med jevne mellomrom) når jeg har fått hjernerystelse. Utenom den ene gangen. Da var jeg så omtåket at jeg ikke klarte å fokusere på TV'en en gang. Jeg har klart meg, men jeg vil fortsatt ikke anbefale andre å drite i slike råd. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hmm, jeg overlever nok. Så dere blir ikke kvitt meg med det første. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Msg: Jeg tenker mer på skade i nakken osv. jeg:) Har skadet meg utrolig mye i livet mitt, så blir det verre i morgen så bør du oppsøke lege. Nakken er en hellig kroppsdel. Vil påstå at jeg har god greie på skader, gidder ikke og ramse opp. Men de som har snakket mye med meg på msn vet hva slags skade-dott jeg er. Hver gang noen skader seg så blir jeg helt "passe på personen" i huet. Endret 22. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jo da, ser den. Hørte en kjedelig skrape/knakelyd i nakken i det jeg landet. Hørtes litt ut som når man knekker i knokene på fingrene, bare litt muttere og lavere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg