Nopros Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan finne ut hva slags specs PC min har? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hadde bare fraps fungert uten lagg så hadde det vært topp. Har søkt igjennom youtube på hvordan man fjerner lagg på fraps, men det har ikke fungert. DU! CamStudio. I recomand! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hvordan finne ut hva slags specs PC min har? Start > kjør > dxdiag (eventuelt) > Save log Hadde bare fraps fungert uten lagg så hadde det vært topp. Har søkt igjennom youtube på hvordan man fjerner lagg på fraps, men det har ikke fungert.Reserver en egen prosessorkjerne til FRAPS og legg opptakene til en separat og nylig defragmentert harddisk. Eventuelt juster ned grafikken og/eller oppløsningen i spillet om du har en svak maskin. Edit: Du kan også spesifisere fraps til å halvere oppløsningen på opptakene. Det pleier å eliminere det meste av forsinkelser. Endret 22. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Start > kjør > dxdiag (eventuelt) > Save log Dumme meg, det visste jeg jo egenlig, men takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan også installere SIW Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Kan også installere SIW Skulle til å si det selv Endret 22. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg missbruker tråden litt for jeg trenger svar fort. Må jeg betale tv-lisens om jeg kjøper mitt første tv i mitt navn? Jeg bor hjemme og forsørges av mine foreldre Klarer ikke finne noe om det på lovdata Endret 22. september 2009 av JFM Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg missbruker tråden litt for jeg trenger svar fort. Må jeg betale tv-lisens om jeg kjøper mitt første tv i mitt navn? Jeg bor hjemme og forsørges av mine foreldre Japp. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg anbefaler SiSoftware Sandra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 I utgangspunktet, ja. Men det finnes unntak. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet hva Mr.anki må ha som sitat på russekortet!Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like *poste bilde av McDonald som himler med augene medan han leser ei bok* What the fuck am i reading? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hahaha, jeg sitter og ler over benny og foreldrene om tg ;D Feige som de var har de ikke svart på mld mine da Kan love deg jeg fikk svar Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gjør leksene dine, SpecialForce! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gjør leksene dine, SpecialForce! Fukk, busted Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hahaha, jeg sitter og ler over benny og foreldrene om tg ;D Feige som de var har de ikke svart på mld mine da Kan love deg jeg fikk svar Nå er det litt frekt og bare sende meldinger/ringe selvom sønnen sier det er greit. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Den diskusjonen tar jeg ikke nå. BTW: Breidablik er et geni når det kommer til å få matte inn i hodet mitt! Endret 22. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
lilko Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Skjer med at rapidshare-downloadsa stopper av seg selv? BAH! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Er det noen her som kjenner noen som vet om noen som har tilgang på vannkutter( waterjet ) eller kan presisjons kutte aluminium? Endret 22. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 yay da har jeg vært å hørt på Paul Topolos! kul kar! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det noen her som kjenner noen som vet om noen som har tilgang på vannkutter( waterjet ) eller kan presisjons kutte aluminium? Nærmeste jeg har tilgang på er ei koldsag på mekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg