Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen tips til sitat jeg kan ha på russekortet?

Greier ikke å bestemme meg : (

"In theory, theory and practice are the same. In practice, they are not." - Albert Einstein

Hva synes dere om: "The light at the end of the tunnel is a train!"

Andre forslag?

Faster isn't harder, harder is harder :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet hva Mr.anki må ha som sitat på russekortet!

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like

I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense.

I decided to use even go want to do look more like before it was cool to use even go want to do look more like. I have even really been far even as decided to use even go want to do look more like, that I stopped doing look more like a long time ago, and now I just use even go want to do look more like with scissors, a box set of Kenan & Kel on DVD, a 4 gigabyte SD card, and a frayed ethernet cable.

I hope this is really been far to do more answers for you to even go want.

Lenke til kommentar
Thats good Wiciwato, i whish you good luck! :)

Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! :mad:

Når du ber om et alternativ til FRAPS skal det jo ikke så mye til for å dedusere at det er et videoopptaksprogram du er ute etter.

Forøvrig har du taksi som et open source alternativ eller gamecam om du vil flenge ut med litt cash. Basert på egen erfaring når ingen av dem opp til FRAPS.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Thats good Wiciwato, i whish you good luck! :)

Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! :mad:

Når du ber om et alternativ til FRAPS skal det jo ikke så mye til for å dedusere at det er et videoopptaksprogram du er ute etter.

Forøvrig har du taksi som et open source alternativ ellers gamecam om du vil flenge ut med litt cash. Basert på egen erfaring når ingen av dem opp til FRAPS.

Hadde bare fraps fungert uten lagg så hadde det vært topp. Har søkt igjennom youtube på hvordan man fjerner lagg på fraps, men det har ikke fungert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...