Alliha Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Greier ikke å bestemme meg : ( "In theory, theory and practice are the same. In practice, they are not." - Albert Einstein Hva synes dere om: "The light at the end of the tunnel is a train!" Andre forslag? Faster isn't harder, harder is harder Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 "Like du rock e du en langhåra popfan" den skal jeg ha Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Merkelig, den eneste prossesen som er oppe er Opera og antivirus programmet. (og system prossesene da). Og enda er pcn treg som fy. Har tatt en virus sjekk så er ikke det Endret 22. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Noen som har et opptaksprogram å anbefale? Som f.eks fraps UTEN lagg. Hva med å lage en tråd om det? Visste du ville si det. Måtte bare prøve meg. Fikk med deg hva jeg skrev? I did. Will search internet for it. Now. Endret 22. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) "There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who don't." Overbrukt til en viss grad, men fortsatt en av mine favoritter Endret 22. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Thats good Wiciwato, i whish you good luck! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Thats good Wiciwato, i whish you good luck! Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! I saw the fail commin :!: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 "There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who don't." Overbrukt til en viss grad, men fortsatt en av mine favoritter Like gøy hver gang du ser noen som ikke forstår den xD Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Thats good Wiciwato, i whish you good luck! Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! Unnskyld for at jeg ikke er synsk! Endret 22. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Thats good Wiciwato, i whish you good luck! Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! Unnskyld for at jeg ikke er synks! Jeg ser for meg at du sitter å gråter nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Korte, unødvendige innlegg som ikke inneholder annet enn smilies skal ikke postes på forumet. Eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet hva Mr.anki må ha som sitat på russekortet! Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 meg at du sitter å gråter nå. Du er synsk! =O Da vet du kanskje også at jeg vil ha trøst Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet hva Mr.anki må ha som sitat på russekortet!Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like Hahaha, genialt. Enhver full tulling som leser det der vil rive av seg håret. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet hva Mr.anki må ha som sitat på russekortet!Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense. I decided to use even go want to do look more like before it was cool to use even go want to do look more like. I have even really been far even as decided to use even go want to do look more like, that I stopped doing look more like a long time ago, and now I just use even go want to do look more like with scissors, a box set of Kenan & Kel on DVD, a 4 gigabyte SD card, and a frayed ethernet cable. I hope this is really been far to do more answers for you to even go want. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Korte, unødvendige innlegg som ikke inneholder annet enn smilies skal ikke postes på forumet. Eller noe. Tenkte på det samme Adrian åpne opp TG 2010 tråden igjen da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Thats good Wiciwato, i whish you good luck! Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! Når du ber om et alternativ til FRAPS skal det jo ikke så mye til for å dedusere at det er et videoopptaksprogram du er ute etter. Forøvrig har du taksi som et open source alternativ eller gamecam om du vil flenge ut med litt cash. Basert på egen erfaring når ingen av dem opp til FRAPS. Endret 22. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Thats good Wiciwato, i whish you good luck! Men audacity er jo et lydredigeringsprogram.. Jeg mente jo videoopptaksprogram. Men det skjønte nok ikke du, for du er ikke synsk! Når du ber om et alternativ til FRAPS skal det jo ikke så mye til for å dedusere at det er et videoopptaksprogram du er ute etter. Forøvrig har du taksi som et open source alternativ ellers gamecam om du vil flenge ut med litt cash. Basert på egen erfaring når ingen av dem opp til FRAPS. Hadde bare fraps fungert uten lagg så hadde det vært topp. Har søkt igjennom youtube på hvordan man fjerner lagg på fraps, men det har ikke fungert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg