b-real Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok, here's the thang. Jeg må tydeligvis ha administatortillatelse(<-wat?)for å flytte noe fra en mappe til skrivebordet. halp til å skru av det.?.?.? Her er en annen thang. ta det i en egen tråd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Da har jeg slettet all musikken min, starte helt på nytt nå Gjør det riktig denne gang. Mediamonkey + FLAC. Eller MPD+FLAC om du er så heldig at du bruker gnu/linux Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok, here's the thang. Jeg må tydeligvis ha administatortillatelse(<-wat?)for å flytte noe fra en mappe til skrivebordet. halp til å skru av det.?.?.? Her er en annen thang. ta det i en egen tråd. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har et opptaksprogram å anbefale? Som f.eks fraps UTEN lagg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Husk eplekakedagen den 28. september, folkens! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har et opptaksprogram å anbefale? Som f.eks fraps UTEN lagg. Audacity? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har et opptaksprogram å anbefale? Som f.eks fraps UTEN lagg. Hva med å lage en tråd om det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Husk eplekakedagen den 28. september, folkens! Lag en tråd om det! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014542 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er vel ingen her som har en liten kunnskap om hvordan jeg kan komme inn på et WEP-nettverk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er vel ingen her som har en liten kunnskap om hvordan jeg kan komme inn på et WEP-nettverk? Joda. piece of cake faktisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Lurer på det samme, vet det var et program og en tutorial til det på youtube, men var vistnok bare tl mac elno. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Greier ikke å bestemme meg : ( Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er vel ingen her som har en liten kunnskap om hvordan jeg kan komme inn på et WEP-nettverk? Joda. piece of cake faktisk. Lurer på det samme, vet det var et program og en tutorial til det på youtube, men var vistnok bare tl mac elno. Da hadde dere begge fått et kakestykke hvis jeg får litt veiledning / link (skal selvfølgelig ikke brukes på onde vilkår(riktig ord?)) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Greier ikke å bestemme meg : ( "In theory, theory and practice are the same. In practice, they are not." - Albert Einstein Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har et opptaksprogram å anbefale? Som f.eks fraps UTEN lagg. Hva med å lage en tråd om det? Visste du ville si det. Måtte bare prøve meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har et opptaksprogram å anbefale? Som f.eks fraps UTEN lagg. Hva med å lage en tråd om det? Visste du ville si det. Måtte bare prøve meg. Fikk med deg hva jeg skrev? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Greier ikke å bestemme meg : ( "In theory, theory and practice are the same. In practice, they are not." - Albert Einstein Hva synes dere om: "The light at the end of the tunnel is a train!" Andre forslag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Greier ikke å bestemme meg : ( "In theory, theory and practice are the same. In practice, they are not." - Albert Einstein Hva synes dere om: "The light at the end of the tunnel is a train!" Andre forslag? "Det gjelder å holde tunga i den rette munnen" "Lev farlig, dø ung, bli et vakkert lik" "Det finnes to typer mennesker: De som tar feil, og de som er enig med meg. Alle har lov til å ha min mening!" "Tilgi alltid dine fiender - ingenting irriterer dem mer." "Andre sier at jeg er dum, men det er de ikke, det er jeg som er dum!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Andre forslag? Party as it's the last day of your life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg