Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Okey, han hakke de beste sosiale antennene akkurat, så du kan ikke være sur på han. Stakkaren har tross alt gitt oss mye glede med samehistoriene sine. Eller reaksjonen hans da han trodde han hadde ferska oss :---D Har du sony ericsson kan du sette på alarmen og slå av mobilen ... Jeg tør ikke sånt uansett. edit: JIPPI. Vi har fått i oppgave å fullføre de oppgavene vi fikk hele gårsdagen på å gjøre ferdig. Endret 22. september 2009 av bazukh Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hater når det ringer om natta... Men må jo ha den på sånn at jeg hører vekkeklokka Jeg også, det er skikkelig korttenkt. Heldigvis er det stort sett bare hu som bor nedi gangen her som ringer meg om natta og da veit hu stort sett at jeg er våken. Man har da ikke på lyd på telefonen når man sover Joda, vekkerklokke. Alle telefoner av nyere kaliber (les: 2003+) har en funksjon som lar deg skru av mobilen, og fortsatt bli vekt. EDIT: Ikke bare SE. Endret 22. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du er pinglete Bazukh Dette ble skrevet på en virtuell maskin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har da råd til en vekkeklokke på elkjøp til 199,- som lager egen lyd? Da trenger jeg HVERTFALL ikke ha på mobilen på natta. Har vel egentlig jeg også, men handler bare om å gidde. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kjøp ei sånn vekkerklokke som tar av og flyr når alarmen starter! Alarmen er forøvrig da i modulen som flyr apeshit overalt på soverommet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Alle telefoner av nyere kaliber (les: 2003+) har en funksjon som lar deg skru av mobilen, og fortsatt bli vekt. EDIT: Ikke bare SE. Jeg er altfor redd for at det skal fucke seg. Og da må jeg jo isåfall skru på telefonen for å sjekke klokka. Det er ikke kult. Endret 22. september 2009 av bazukh Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eg kjøpte starcraft i går kveld. Eg kom for seint til første time idag. haha, hadde faktisk ingen link. spelte bare ein time, det var vekkerklokka sin feil at eg sto opp for seint Starcraft --> win Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover.. En sjekker klokka når en står opp, så en vet om en løpe ut døra? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg har det slik at jeg MÅ ha ei klokka jeg kan lurkike på om jeg skulle halvvåkne midt på natta... Edit: Nå skal jeg installere server. Adios suckars Endret 22. september 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Her om dagen våkna jeg midt på natta og bare stirra på vekkeklokka og klarte ikke å skjønne hva som sto der, enda det er digitalklokke med baklys. Jeg måtte faktisk stå opp og slå på TV'n og finne ei klokke for å sammenligne, og det stemte jo helt på en prikk Endret 22. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det har du fortalt oss før Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det har du fortalt oss før Han har også hatt en drikkelek til filmen The Big Lebowski. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover.. Jo? Jeg våkner omtrent alltid midt på natta og tror at jeg har forsovi meg. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tirsdag! Kort dag, slutter halv 2. Digg! Skal se film. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 The Big Lebowski. Den har jeg ennå ikke sett. :| Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 noen her som kan finne den den værste amerikanske cheesburgern? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tipper den er amerikansk, vi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 En sjekker klokka når en står opp, så en vet om en løpe ut døra?Mobilen viser jo klokka når den ringer. Da stopper du klokka ved å holde påknappen på mobilen inne, win. Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover.. Jo? Jeg våkner omtrent alltid midt på natta og tror at jeg har forsovi meg. Om klokka ikke har ringt har du jo ikke forsovi deg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover.. Jo? Jeg våkner omtrent alltid midt på natta og tror at jeg har forsovi meg. Om klokka ikke har ringt har du jo ikke forsovi deg Jeg har ved veldig mange anledninger klart å sove forbi ringinga En gang sov jeg forbi det at en brannbil sto med sirener og shit på rett utafor lavvoen jeg sov i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg