Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Okey, han hakke de beste sosiale antennene akkurat, så du kan ikke være sur på han. Stakkaren har tross alt gitt oss mye glede med samehistoriene sine.

Eller reaksjonen hans da han trodde han hadde ferska oss :---D

Har du sony ericsson kan du sette på alarmen og slå av mobilen ...

Jeg tør ikke sånt uansett.

edit: JIPPI. Vi har fått i oppgave å fullføre de oppgavene vi fikk hele gårsdagen på å gjøre ferdig. :ermm:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater når det ringer om natta... Men må jo ha den på sånn at jeg hører vekkeklokka
Jeg også, det er skikkelig korttenkt. Heldigvis er det stort sett bare hu som bor nedi gangen her som ringer meg om natta og da veit hu stort sett at jeg er våken.
Man har da ikke på lyd på telefonen når man sover :p

Joda, vekkerklokke.

Alle telefoner av nyere kaliber (les: 2003+) har en funksjon som lar deg skru av mobilen, og fortsatt bli vekt.

EDIT: Ikke bare SE.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Her om dagen våkna jeg midt på natta og bare stirra på vekkeklokka og klarte ikke å skjønne hva som sto der, enda det er digitalklokke med baklys. Jeg måtte faktisk stå opp og slå på TV'n og finne ei klokke for å sammenligne, og det stemte jo helt på en prikk :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
En sjekker klokka når en står opp, så en vet om en løpe ut døra?
Mobilen viser jo klokka når den ringer. Da stopper du klokka ved å holde påknappen på mobilen inne, win.

Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover..

Jo? Jeg våkner omtrent alltid midt på natta og tror at jeg har forsovi meg.

Om klokka ikke har ringt har du jo ikke forsovi deg :p
Lenke til kommentar
Du skal jo ikke sjekke klokka når du sover..

Jo? Jeg våkner omtrent alltid midt på natta og tror at jeg har forsovi meg.

Om klokka ikke har ringt har du jo ikke forsovi deg :p

Jeg har ved veldig mange anledninger klart å sove forbi ringinga ;) En gang sov jeg forbi det at en brannbil sto med sirener og shit på rett utafor lavvoen jeg sov i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...