Flabba Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 nå skal jeg drasse med meg 3 SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRE pappa esker på bussen med bøker så barna jeg passer på skolen skal få litt å lese i... Ser ikke helt hvordan jeg skal komme med inn og ut av bussen, men.... faen. Har en liten tralle, men er jævlig høyt opp fra bakken og opp til bussen. Dette var lite gjennomtenkt:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Haha, lykke til, Hanna Yay, seriestart på masse kos i natt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 bruk superkreftene dine flabba. jeg veit du har noen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hm, dette var unormalt. Jeg våknet før klokka 13:00 av meg selv. Skremmende, skremmende. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hm, dette var unormalt. Jeg våknet før klokka 13:00 av meg selv. Skremmende, skremmende. Starten på et nytt liv? Jeg er stuptrøtt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bråka jeg for mye? Jeg ble oppringt klokka ett og fikk ikke sove igjen. -.- Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Man har da ikke på lyd på telefonen når man sover Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Galskap! Setter telefonen på "død" profilen når jeg sover. Ingen vibrering, ringe eller meldingslyd. Uansett. Er aldri SÅ viktig at jeg ikke kan ringe tilbake når jeg våkner. Endret 22. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Starten på et nytt liv? Forhåpentligvis ikke. :-| Nå har jeg enda flere timer jeg må vente før jeg får muligheten til å være sosial med noen. Bråka jeg for mye? Jeg ble oppringt klokka ett og fikk ikke sove igjen. -.- Hvem ringer folk kl ett på natta? Det er jo bare sadistisk og litt tilbakestående o.O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nei, du skal spille dette: Battle Raper is the first video game in the Battle Raper series produced by Illusion. Battle Raper is a Japanese 3D fighting game in which the objective is to strip, grope, and sometimes actively rape the female characters, including a special move by the boss character and only male fighter where the female opponent is forced to perform fellatio as the camera zooms in. Like in most Hentai games, however, the penis is rendered invisible or transparent. There is also a feature in the game which allows the player to have consensual sex with the female characters. Hahaha. Har du nedlastningslenke? Dette må bare prøves. Hentaispill er så utrolig tullete og morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er stup trøtt, og kakaomaskina nede på personalrommet var selvfølgelig ute av drift.. GREAT! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hater når det ringer om natta... Men må jo ha den på sånn at jeg hører vekkeklokka Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ingen er så retard at de ringer meg om natta Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hater når det ringer om natta... Men må jo ha den på sånn at jeg hører vekkeklokka Jeg også, det er skikkelig korttenkt. Heldigvis er det stort sett bare hu som bor nedi gangen her som ringer meg om natta og da veit hu stort sett at jeg er våken. Jeg er stup trøtt, og kakaomaskina nede på personalrommet var selvfølgelig ute av drift.. Utsøkt kakao med krem? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Man har da ikke på lyd på telefonen når man sover Joda, vekkerklokke. Hvem ringer folk kl ett på natta? Det er jo bare sadistisk og litt tilbakestående o.O Thomas. Jeg ble forferdelig grinete. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Okey, han hakke de beste sosiale antennene akkurat, så du kan ikke være sur på han. Stakkaren har tross alt gitt oss mye glede med samehistoriene sine. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har du sony ericsson kan du sette på alarmen og slå av mobilen ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er stup trøtt, og kakaomaskina nede på personalrommet var selvfølgelig ute av drift.. Utsøkt kakao med krem? Utsøkt er den ikke, men den går ned på et vis. Og nesten alt den maskina klarer å spytte ut smaker godt når jeg er trøtt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg har da råd til en vekkeklokke på elkjøp til 199,- som lager egen lyd? Da trenger jeg HVERTFALL ikke ha på mobilen på natta. Endret 22. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg