Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

nå skal jeg drasse med meg 3 SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRE pappa esker på bussen med bøker så barna jeg passer på skolen skal få litt å lese i... Ser ikke helt hvordan jeg skal komme med inn og ut av bussen, men.... faen.

Har en liten tralle, men er jævlig høyt opp fra bakken og opp til bussen. Dette var lite gjennomtenkt:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Starten på et nytt liv?

Forhåpentligvis ikke. :-| Nå har jeg enda flere timer jeg må vente før jeg får muligheten til å være sosial med noen.

Bråka jeg for mye? Jeg ble oppringt klokka ett og fikk ikke sove igjen. -.-

Hvem ringer folk kl ett på natta? Det er jo bare sadistisk og litt tilbakestående o.O

Lenke til kommentar
Nei, du skal spille dette:

Battle Raper is the first video game in the Battle Raper series produced by Illusion.

Battle Raper is a Japanese 3D fighting game in which the objective is to strip, grope, and sometimes actively rape the female characters, including a special move by the boss character and only male fighter where the female opponent is forced to perform fellatio as the camera zooms in.

Like in most Hentai games, however, the penis is rendered invisible or transparent. There is also a feature in the game which allows the player to have consensual sex with the female characters.

Hahaha. Har du nedlastningslenke? Dette må bare prøves. :p

Hentaispill er så utrolig tullete og morsomt. :p

Lenke til kommentar
Hater når det ringer om natta... Men må jo ha den på sånn at jeg hører vekkeklokka

Jeg også, det er skikkelig korttenkt. Heldigvis er det stort sett bare hu som bor nedi gangen her som ringer meg om natta og da veit hu stort sett at jeg er våken.

Jeg er stup trøtt, og kakaomaskina nede på personalrommet var selvfølgelig ute av drift..

Utsøkt kakao med krem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er stup trøtt, og kakaomaskina nede på personalrommet var selvfølgelig ute av drift..

Utsøkt kakao med krem?

Utsøkt er den ikke, men den går ned på et vis.

Og nesten alt den maskina klarer å spytte ut smaker godt når jeg er trøtt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...