Datasmurf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skifte brukernavn ... *en helt nye verden åpenbarer seg* Datasmurf hva skal du ha for ditt brukernavn=? Selger det ikke. Har vært med meg i 11 år nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skifter brukernavn ganske ofte jeg, det er jo kjekt å være relativt anonym. Så en gang på litt under ni år er ganske ofte? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nja, helst 3 ganger Ofte nok til at ingen kan plassere meg. Endret 21. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fiffig. Omg, sykt... Jeg er skrå sikker på at oppfinneren er Harry Potter interessert. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ble det akkurat litt lettere å forstå dette spørsmålet nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg har skiftet EN gang, og det var fra Bitex til Bytex fordi jeg ble lei av "morsomme" folk som kalte meg Biotex eller bisex når de ikke var enige med meg. Endret 21. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om det er noen oslolosen fans her, så har jeg netopp lagd to geniale meldingslyder for mobiltelefon x] hassaglass.mp3 flatbanker.mp3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nja, helst 3 ganger Ofte nok til at ingen kan plassere meg. Profilen din sier noe annet, men du kan jo ha tryllet før IPB ble oppdatert til å vise navnbytter Nei, dusje Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Het blant annet Soldier 448 tidligere, men det er en god stund siden, ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nja, helst 3 ganger Ofte nok til at ingen kan plassere meg. Profilen din sier noe annet, men du kan jo ha tryllet før IPB ble oppdatert til å vise navnbytter Nei, dusje Hvor ser du det henne? : P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Liker ikke samplinger eller lange snutter som mobiltoner..blir så jævla lei lyden når man sitter og melder frem og tilbake med noen en stund. Lillebror hadde en halv Iron Maiden-sang som meldingslyd, var like før vi kasta tlf hans ut vinduet noen ganger når han satt og meldet frem og tilbake med kompiser i stua og den satans lyden kom hele tiden. Endret 21. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg kjører på med themet til Donkey Kong Country til SNES som meldingslyd, og "Peltz - Out of Flames" som ringelyd, til stor irritasjon for alle rundt meg, og stor glede for meg, siden jeg liker å ha lange melodier som jeg kan høre på om jeg står og vasker opp eller sitter og driter og jeg får melding / noen ringer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du er vel ikke stamkunde hos Jamba, da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har den standard-meldingstonen til Sony Ericsson, jeg. Hatt den i årevis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Legge seg eller spille need for speed shift? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nei, du skal spille dette: Battle Raper is the first video game in the Battle Raper series produced by Illusion. Battle Raper is a Japanese 3D fighting game in which the objective is to strip, grope, and sometimes actively rape the female characters, including a special move by the boss character and only male fighter where the female opponent is forced to perform fellatio as the camera zooms in. Like in most Hentai games, however, the penis is rendered invisible or transparent. There is also a feature in the game which allows the player to have consensual sex with the female characters. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du vet det er noe galt når samtykket sex er en bonus feature^^ Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jah... Stemmer det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 God morgen Da var man hjemme i Norge igjen, og klar for skole! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg er snart ferdig på jobb, jeg...og jeg fant ut at Battle Raper er gitt ut på PC også. Fnarr, fnarr.. Endret 22. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg