Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke samplinger eller lange snutter som mobiltoner..blir så jævla lei lyden når man sitter og melder frem og tilbake med noen en stund.

Lillebror hadde en halv Iron Maiden-sang som meldingslyd, var like før vi kasta tlf hans ut vinduet noen ganger når han satt og meldet frem og tilbake med kompiser i stua og den satans lyden kom hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg kjører på med themet til Donkey Kong Country til SNES som meldingslyd, og "Peltz - Out of Flames" som ringelyd, til stor irritasjon for alle rundt meg, og stor glede for meg, siden jeg liker å ha lange melodier som jeg kan høre på om jeg står og vasker opp eller sitter og driter og jeg får melding / noen ringer :p

Lenke til kommentar

Nei, du skal spille dette:

Battle Raper is the first video game in the Battle Raper series produced by Illusion.

Battle Raper is a Japanese 3D fighting game in which the objective is to strip, grope, and sometimes actively rape the female characters, including a special move by the boss character and only male fighter where the female opponent is forced to perform fellatio as the camera zooms in.

Like in most Hentai games, however, the penis is rendered invisible or transparent. There is also a feature in the game which allows the player to have consensual sex with the female characters.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...