Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Safarikjeks? Nei,mariekjeks!

Mariekjeks vekker minner.. :wee:

Å? hva slags minner er det du tenker på? :wee:

Fra de den korte stunden jeg var med i speideren blant annet.

Satt på speiderhytta å gomla i oss mariekjeks :wee:

Lenke til kommentar

Satt akkurat på en film som heter Shrink. Den minnet meg på hvorfor jeg burde kjøpe Toughbook. Han hamra løst på tastaturet, ble frustrert og kastet den i bakken. Så plukka han den opp og fortsatte :p

Jeg vil 100 yottabyte harddisk. ;)

For å ta backup av alt som finnes på samtlige harddisker noen gang produsert?

Lenke til kommentar
Safarikjeks? Nei,mariekjeks!

Mariekjeks vekker minner.. :wee:

Å? hva slags minner er det du tenker på? :wee:

Fra de den korte stunden jeg var med i speideren blant annet.

Satt på speiderhytta å gomla i oss mariekjeks :wee:

Speider-leirene og man prøvde desprat og få oppmerksomhet fra jentene der:P

Eller da man var på haik-tur og la seg i soveposen oppå en maurtue.

Eller da man hadde nattøvelse med kart og kompass og rotet seg vekk :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Noes!

Mariekjeks er den beste kjeksen <3

Jupp. Sammen med rød gøysaft så drar det meg tilbake til barndommen med en gang.

Jeg trenger bare kjeksa for å dra meg tilbake til barndommen, samt førsteåret på allmenn, da jeg var fattig, men ville være populær også, så jeg hadde ikke med meg matpakke, satt bare i kantina med de andre uten å spise eller drikke, prøvde å være med i gjengen, og gikk innom kiosken på vei hjem fra skolen og kjøpte Mariekjeks til 3 kroner pakken, som var utgått på dato og derav den lave prisen.

Jeg rakk ikke å spise frokost heller den tiden.

Men det var mye mer gøy i barndommen, fordi da kom pappas kusine på besøk noen ganger, hu var 16 da, og barnevakten min, selv om vi bodde på Orkanger og hu i Bærum :p

Var det triveligste jeg visste når hu kom på besøk om sommeren for å passe på meg, og så spiste vi Mariekjeks ^^

Jeg kalte dem opp etter henne :p (Hu heter Karen Marie, så jeg kalte dem for Karen Mariekjeks)

Lenke til kommentar
Spørs hva slags foreldre 14-åringen har, ungen kan få et like bra liv som andre.

Foreldrene har hjulpet barnet og moren mye. Alikevell kan jeg ikke annet en og synes synd på ungen, hadde moren vært en ansvarlig dame, som visste følgene ved å få et barn hadde jeg ikke vært negativ til det. og når man ikke merker det før man er 20 uker på vei, da er det noe gærent.

Edit: Rettet noen fatale skrivefeil

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...