Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hy pplz. Det ble en stykk lang dusj. Tenkte jeg bare skulle kjøre et løp på xboxen (Need for Speed), og så plutselig var klokken elleve og det var på tide med hundens kveldstur. Hoida, tiden går fort når man sitter bak rattet, håååjada!

Så. Det er dødt her?

Lenke til kommentar
Så. Det er dødt her?

Nope. Kibs saved the day. :love:

Veel, jeg er ikke kresen. Så lenge du har dialekta på plass. DIALÆKTA. mmmmmmmm dialæktaaammmm mm mmm.. mm.. .

Kjæm an på. Hælgelænning e jo litt.. ja. :tease:

Sådet. Dialekt er jo gøy, da.

Du kan leke med dem på meg etter at jeg er død. :wee:

Skriker du av glede da?

Lenke til kommentar
Kjæm an på.
You pass.

Takk og takk. Duverden så kos.

Beklager å være den som avslører dette, men døde menn skriker generelt sett svært lite.

Det var det jeg syntes jeg husket, skjønner du.

Jaja, dere vil at folk skal dø...

Dagen min har vært variabel... Skolen var grei nok, så snakket jeg med danselæreren og ble positiv, så kom jeg hjem og ble deppa... Nå har jeg vondt i magen :(

Finfin dag mao. Kunne vært verre. Men.. dakar. Er ikke noe gøy å være deppa eller ha vondt i magen uansett.

Lenke til kommentar
Ja d va nu djævelsk kos å sjå nån ord på dialækt så. Win win?

Eh, sure. Du er nordfra, du. Gøy. Sortland eller noe?

Heisan, da er det jo mulig for meg å oppsøke deg i nattens mulm og mørke om jeg så skulle ønske!

Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Eplefe: Jeg vedder ikke penger....

Men er litt trist at jeg er så mye syk. Har vært syk så godt som hele tiden dette skoleåret (fra høsten liksom), og det går utover skole og dans. Jeg har heller aldri noe ekstra energi til å finne på noe :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...