Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, han gikk fra to søte jenter til ingen. (Om ikke datasmurf finner frem kjolen og trår til) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det her likZOm nye SO? Nope, du har misforstått. Dette er likZOm nye deppetråden, bare at man ikke trenger og være deppa Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det her likZOm nye SO? Det er Den NYE Forumkaféen, mao må det ha vært en gammel, mao; Nei, det er ikke det nye SO, men den nye forumkaféen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Tusen takk, eg lagde ein tråd i skuleforumet, den ligg der! Ånei. Må jeg bevege meg? Som i. Lete etter tråden? Da gidder jeg ikke allikevel. Late forumhorer, neida, hyggeleg at dykk vil hjelpe Eg har fått ei retting allerede, så det går bra <3 Aces: Godt muleg, takk skal du ha https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891733 tråden, for dei som vil lese Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det her likZOm nye SO? Det er Den NYE Forumkaféen, mao må det ha vært en gammel, mao; Nei, det er ikke det nye SO, men den nye forumkaféen. haha, klikk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja! Da var alle mine små samlet på en plass (igjen)... Jøss som dere har postet i løpet av et døgn, mer blekk i maskiner igjen? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir det galt å kalle Forumkaféen for FK? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snobjorn, er det ikke mogleg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 da er vel ikke du rette personen til og delta vell? Øh, jo? Noen må jo ha rett i diskusjonene. Haha, han gikk fra to søte jenter til ingen. (Om ikke datasmurf finner frem kjolen og trår til)Søte? Hvem er søte? Eple og jeg er skrekkelige. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det her likZOm nye SO? Det er Den NYE Forumkaféen, mao må det ha vært en gammel, mao; Nei, det er ikke det nye SO, men den nye forumkaféen. vil den fremdeles være ny om 3 måneder? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir det galt å kalle Forumkaféen for FK? Blasfemi! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 vil den fremdeles være ny om 3 måneder?ja, for det står jo "nye" i emnetittelen, sååå ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir det galt å kalle Forumkaféen for FK? Neida. Siden det er deg kan du si hva du vil^^. Ja, det kan du godt gjøre, Espen. Ingen andre vil trøste meg nå som jeg er syk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha, klikk. ^^ Blir det galt å kalle Forumkaféen for FK? NOE må vi jo kalle den. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir det galt å kalle Forumkaféen for FK? da vil jeg ha grønn kjeledress Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er det her likZOm nye SO? Det er Den NYE Forumkaféen, mao må det ha vært en gammel, mao; Nei, det er ikke det nye SO, men den nye forumkaféen. vil den fremdeles være ny om 3 måneder? Regner med det. Trådtitler har ofte det med å være veldig nye uansett hvor gamle de er. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Øh, jo? Noen må jo ha rett i diskusjonene. Da bør du jo i hvert fall ikke delta. Søte? Hvem er søte? Eple og jeg er skrekkelige.Duuuuuuuuuuuuuu. ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir det galt å kalle Forumkaféen for FK? da vil jeg ha grønn kjeledress Og den kule capsen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Øh, jo? Noen må jo ha rett i diskusjonene. Da bør du jo i hvert fall ikke delta. Var voldsomt til personangrep i dag, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg