Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jasså? Why? Greier endelig matematikk. Lol. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvordan har jobb/skole vært? Kjedelig, som vanlig. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg finner det besynderlig hvor mange som tar seg friheten til å snakke nedsettende om bibelen og religion generelt. Mange har like lite reell erfaring med bibelen som de har med Dengismen, men allikevel finner de det for godt å pløse ut sine lite gjennomtenkte og fordummende karakteristikker av den. Jeg gremmes over naiviteten og korttenktheten til skråsikre tenåringsateister og andre som uttaler seg tilsvarende. Om deres holdninger til- og utviste kunnskapsnivå om- religion er rettledende for deres karakter ellers, lurer jeg på hvilken nytte videre kunnskapsformidling vil gjøre dem. Om alle som kaller bibelen en eventyrbok skulle utvist dem samme bråkjekkheten om andre emner i et vitenskapelig fora ville deres uvitenhet og kunnskapsløshet fort sendt dem på hode og ræva ut den samme døren de kom inn. Jeg oppfordrer de fleste til å bruke sin energi på søke kunnskap fremfor å gulpe opp sin egen uvitenhet om igjen og om igjen inntil vi alle ligger her å svømmer i den samme guggen. Vær heller et lysende fyrtårn av seriøsitet og objektivitet fremfor å sverte den analytiske tankegang med grunnløst spott. Endret 21. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Veldig godt sagt fargoth. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg finner det besynderlig hvor mange som tar seg friheten til å snakke nedsettende om bibelen og religion generelt. Mange har like lite reell erfaring med bibelen som de har med Dengismen, men allikevel finner de det for godt å pløse ut sine lite gjennomtenkte og fordummende karakteristikker av den. Jeg gremmes over naiviteten og korttenktheten til skråsikre tenåringsateister og andre som uttaler seg tilsvarende. Om deres holdninger til- og utviste kunnskapsnivå om- religion er rettledende for deres karakter ellers, lurer jeg på hvilken nytte videre kunnskapsformidling vil gjøre dem. Om alle som kaller bibelen en eventyrbok skulle utvist dem samme bråkjekkheten om andre emner i et vitenskapelig fora ville deres uvitenhet og kunnskapsløshet fort sendt dem på hode og ræva ut den samme døren de kom inn. Jeg oppfordrer de fleste til å bruke sin energi på søke kunnskap fremfor å gulpe opp sin egen uvitenhet om igjen og om igjen inntil vi alle ligger her å svømmer i den samme guggen. Vær heller et lysende fyrtårn av seriøsitet og objektivitet fremfor å sverte den analytiske tankegang med grunnløs spott. ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ahhh har fri onsdag og torsdag fordi lærerne skal på kurs :D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da satt undertegnede brått med både en Macbook Pro og en Dell XPS Studio 16, og jeg har ikke hjerte til å selge noen av de Halp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du kan gi bort den ene til meg siden du ikke vil selge den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Må på rådgivingsmøte i morra fordi noen mener jeg lager dårlig klassemiljø :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Pøh, du har det LETT. Jeg sitter med 6 synthesizere til 100000 tilsammen og har ikke hjerte til å selge noen av dem selv om jeg ikke har plass eller bruker dem mye. Endret 21. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Pøh, du har det LETT. Jeg sitter med 6 synthesizere til 100000 tilsammen og har ikke hjerte til å selge noen av dem selv om jeg ikke har plass eller bruker dem mye. Luksusproblem. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Pøh, du har det LETT. Jeg sitter med 6 synthesizere til 100000 tilsammen og har ikke hjerte til å selge noen av dem selv om jeg ikke har plass eller bruker dem mye. woah lyst til å fortelja kva slags? Endret 21. september 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jau. Alesis Ion Alesis A6 Andromeda Roland D-50 Ensoniq SQ-80 Yamaha DX7S Yamaha CS-5 Analogue Systems modular synth Waldorf Blofeld Nord Micromodular Det ble visst 9 det. Faen. Et par av dem er så små at de står inni et skap, ja. Endret 21. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Wheelman; bare å gi meg Dell'en du, siden jeg er så sjenerøs skal du få beholde MAC-en. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ^ Godt forslag, da har du jo begge problemene ute av verden! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Å herregud jeg kjeder meg noe helt jeavlig... Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke lust å lese, eller se film, ikke lust å spille xbox, eller noe annet. Det eneste jeg har lust på er å skru på bilen, men delene jeg har bestillt forrige uke er ikke kommet endå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg