Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Sitter her og planlegger sjalusi Hvordan da? VIL PÅ CEBIT VEL:( Men får holde meg til Rammstein, prøver og overtale dama. Har lyst og møte både smurfen, slimda og Nat:D Hvis jeg har glemt noen på lista, så er jeg beklager jeg. Kan jo prøve og smugle meg med deg, du ser størrelsen i signaturen :!: Endret 21. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg er på lista og føler med grundig utelatt Skal hore litt mer her, slik at dere blir bedre kjent med meg. Edit: Jeg har jo bare 734 innlegg her Endret 21. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er på lista og føler med grundig utelatt Skal hore litt mer her, slik at dere blir bedre kjent med meg. Du er født i 1992, vi liker ikke slike småunger.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Olum: Hadde vært hyggelig og treffe deg også Men jeg er 28 og dama 35, så vi er gamle:S Jeg har ikke vært her på noen måneder nå så...det er vel jeg som må "hore" litt:P Søren ta deg Pac, du er alltid så tøff:D Endret 21. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er på lista og føler med grundig utelatt Skal hore litt mer her, slik at dere blir bedre kjent med meg. Du er født i 1992, vi liker ikke slike småunger.. Blir 18 om 5 måneder så det er jeg en stor voksen mann Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 bare 11år eldre :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er tøffere enn toget. Ikke at tog er så tøffe, så skal ikke så mye til.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Har nettopp levert en prøve i samfunnsgeografi. Tror det gikk ganske greit. Ble ferdig ca. en time før tida Edit: Amanita Muscaria (latin for fluesopp?), da tør jeg ikke møte deg Endret 21. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er tøffere enn toget. Ikke at tog er så tøffe, så skal ikke så mye til.. Jeg er tøffest xD Så tøff at det blir dårlig bildekvalitet O_O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Første kan jeg gå med på, men drag hele TG? *grøsse* Come on, det hadde vært gøy :---D VIL PÅ CEBIT VEL:( :---D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Må desverre rette på ninga-ferdighetene dine, den armen som er nærmest oss skal du ha andre veien foreks. Og armen bak er feil, den er vansklig og beskrive hvordan den skal være, men håndflaten opp og inntil hofta di. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan du smugle meg med i bagasjen? Ok, på to betingelser: - Du beholder TøseGuri i hvert fall til TG er over. - Du går i drag under hele TG. :---------------------D Første kan jeg gå med på, men drag hele TG? *grøsse* Jeg ville gjort det. Glatt! ^^ Olum: Hadde vært hyggelig og treffe deg også Men jeg er 28 og dama 35, så vi er gamle:S Jeg har ikke vært her på noen måneder nå så...det er vel jeg som må "hore" litt:P Søren ta deg Pac, du er alltid så tøff:D Og jeg er straks 23, men føler meg mentalt et sted mellom 6 og 35 Samt at jeg skal drasse med meg ei venninne på 18 og forhåpentligvis en kompis på 22 som oftest er 6 år i huet han også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Første kan jeg gå med på, men drag hele TG? *grøsse* Come on, det hadde vært gøy :---D Hmm, en dag hadde vært gøt, men hele TG? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Må desverre rette på ninga-ferdighetene dine, den armen som er nærmest oss skal du ha andre veien foreks.Og armen bak er feil, den er vansklig og beskrive hvordan den skal være, men håndflaten opp og inntil hofta di. xD Du får ta et bilde selv og vise meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dama vil ihvertfall på Rammstein:D Smurfen: hadde vært døkult og møte deg og noen av dine ja;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Føler det samme, Amanita Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Føler at alt jeg sier for tiden er uinteressant og kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Føler at alt jeg sier for tiden er uinteressant og kjedelig. Neida. Du er ikke uinteressant og kjedelig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Føler at alt jeg sier for tiden er uinteressant og kjedelig. Hvordan er selvtilliten om dagen? Hvis du ikke vil svare så forstår jeg det:) Endret 21. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Føler at alt jeg sier for tiden er uinteressant og kjedelig. Neida. Du er ikke uinteressant og kjedelig Føles sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg