Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nå er det ikke lenge til jeg kan skifte nick igjen Woot! Why? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nå er det ikke lenge til jeg kan skifte nick igjen Nice to know. Now: hax0r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lurer på om jeg skal skifte tilbake til Pac-Man, fortsette med TøseGuri eller finne på noe annet.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Keep TøseGuri. Minner meg så godt om om TG Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 God morgen alle sammen! Håper alle får en fin dag med nye muligheter Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 God morgen alle sammen! Håper alle får en fin dag med nye muligheter God morgen Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 @elevrådskonferanse. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 @elevrådskonferanse. Gøy? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Lurer på om jeg skal skifte tilbake til Pac-Man, fortsette med TøseGuri eller finne på noe annet.. Du må ha TøseGuri. I hvert fall på TG! Svært god/fremragende kompetanse i faget: 5-6 Endret 21. september 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da har jeg bestilt billett til Rammstein Drittsekk som jeg er droppet jeg å bestille til kompisen min. Han glemte å kjøpe snus til meg i Sverige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Lurer på om jeg skal skifte tilbake til Pac-Man, fortsette med TøseGuri eller finne på noe annet.. Du må ha TøseGuri. I hvert fall på TG! Svært god/fremragende kompetanse i faget: 5-6 Får se hva jeg finner på, men godt mulig jeg beholder det til rett over TG. Yay, hva slags fag? Endret 21. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da har jeg bestilt billett til Rammstein Drittsekk som jeg er droppet jeg å bestille til kompisen min. Han glemte å kjøpe snus til meg i Sverige. Gratulerer! Hvor mange her er det som skal nå? Olum Datasmurf Slimda Noen fler? *korttidsminne!* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Syns folk skal være positive og glade, istedet for negative og sure. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Syns folk skal være positive og glade, istedet for negative og sure. Er ikke folk positive her da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Syns folk skal være positive og glade, istedet for negative og sure. Er man positiv, blir man bare skuffet hele tida. Er man negativ får man som oftest positive overraskelser. Derfor er jeg i utgangspunktet en negativ person. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mekker meg litt pyttipanne før jeg legger i vei til biblioteket for å lese engelsk grammatikk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Får se hva jeg finner på, men godt mulig jeg beholder det til rett over TG.Yay, hva slags fag? Jeg syns det, ja. Errr. Vi jobber kun tverrfaglig. Jeg fikk det på en oppgave om utforming av jobbsøknad og CV, også fikk jeg det på ei gruppeoppgave hvor vi skulle lage grovplan og manus til et kurs vi skal holde. Hurra. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Syns folk skal være positive og glade, istedet for negative og sure. Er man positiv, blir man bare skuffet hele tida. Er man negativ får man som oftest positive overraskelser. Derfor er jeg i utgangspunktet en negativ person. Hvis du alltid er negativ, vil folk rundt deg bli negative, og alle vil bli sure. Det er forskjell på å være positiv og å tro at alt skal gå bra hele tiden. Syns bare det er så mange som tror at alt skal gå galt, og blir sure når noe ikke går som de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg