Aces Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er så merkelig å legge seg litt neppå i 5-tia for så å våkne nå. Føles forsatt ut som at det er rett etter skolen, men klokka er pokker meg 11.Dette kommer til å bli en lang natt. For en døgnrytme du kommer til å få! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 For en døgnrytme du kommer til å få!Man skal da ikke legge seg før kl 04:00? oO Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Men seriøst, har alle andre det sånn at de er trøtte som faen etter skole/jobb? Sånn 5-6 tia. Jeg sover 8 timer hver natt, og det er akkurat det jeg skal. Spiser sundt gjør jeg også. Endret 29. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis jeg er trøtt på den tiden, er det bare å MTFU og ta en kopp kaffe eller noe. Ingen roter med døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Men seriøst, har alle andre det sånn at de er trøtte som faen etter skole/jobb? Sånn 5-6 tia.Jeg sover 8 timer hver natt, og det er akkurat det jeg skal. Spiser sundt gjør jeg også. Spiser du skikkelig da? Vitaminmangel? Prøvd kosttilskudd? Kanskje du lider av jernmangel. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 hallo! nå har jeg pakka i meg et eple, og holder på å sovne av.. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Spiser du skikkelig da? Vitaminmangel? Prøvd kosttilskudd? Kanskje du lider av jernmangel. Var hos legen rett før Jul. Fikk bekrefta jernmangel og har gått på jerntilskudd siden legebesøket. Vitaminer og kosttilskudd har jeg spist siden i fjord. Passer også på å få i meg 5 grønne om dagen + nok vann og proteiner. Mamma var såpass bekymra at hu faktisk tok meg med til legen for å sjekke om jeg hadde kyssesyke. Det hadde jeg heldigvis ikke. Er jeg bare kronisk slapp? *Syte*.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Spiser du skikkelig da? Vitaminmangel? Prøvd kosttilskudd? Kanskje du lider av jernmangel. Var hos legen rett før Jul. Fikk bekrefta jernmangel og har gått på jerntilskudd siden legebesøket. Vitaminer og kosttilskudd har jeg spist siden i fjord. Passer også på å få i meg 5 grønne om dagen + nok vann og proteiner. Mamma var såpass bekymra at hu faktisk tok meg med til legen for å sjekke om jeg hadde kyssesyke. Det hadde jeg heldigvis ikke. Er jeg bare kronisk slapp? *Syte*.. Gjorde moderen min også, hadde samme problem. Måtte ta blodprøver, og de var fine, så jeg aner fremdeles ikke hva problemet var, men det er borte nå. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://www.youtube.com/profile_videos?user=sniper22b Fy faen for noen geniale folk!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jaja, nå legger kexxy seg så, natta.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://www.youtube.com/profile_videos?user=sniper22b Fy faen for noen geniale folk!! http://www.youtube.com/user/UnclassicalPiano Sjekk ut dette, fyren er genial. Antar at det er en fyr. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Her var det ikke mye til liv... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper de fleste er døde. Jeg er trøtt. Og kanske kaputt, egentlig. Noen som har hatt en fin dag? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Uff. Jeg hadde faktisk litt håp. Typisk at noen måtte knuse det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hjelper det om jeg lyver og sier jeg har kreft og kanskje dør snart? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Egentlig. Eller.. du er jo nordlending (?), og oss er det ikke for mange av. Så det er bedre om en søring sier det. Anyone? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Uff. Jeg hadde faktisk litt håp. Typisk at noen måtte knuse det.Du vil da vel ikke at folk skal ha dødd? Da får jo ikke du lekt deg med knivene dine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du vil da vel ikke at folk skal ha dødd? Da får jo ikke du lekt deg med knivene dine. Same shit, different wrapping. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 He-ey. Hvor nord er du fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg