Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er så merkelig å legge seg litt neppå i 5-tia for så å våkne nå. Føles forsatt ut som at det er rett etter skolen, men klokka er pokker meg 11.

Dette kommer til å bli en lang natt. :glare:

For en døgnrytme du kommer til å få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men seriøst, har alle andre det sånn at de er trøtte som faen etter skole/jobb? Sånn 5-6 tia.

Jeg sover 8 timer hver natt, og det er akkurat det jeg skal. Spiser sundt gjør jeg også.

Spiser du skikkelig da? Vitaminmangel? Prøvd kosttilskudd? Kanskje du lider av jernmangel.

Lenke til kommentar
Spiser du skikkelig da? Vitaminmangel? Prøvd kosttilskudd? Kanskje du lider av jernmangel.

Var hos legen rett før Jul. Fikk bekrefta jernmangel og har gått på jerntilskudd siden legebesøket. Vitaminer og kosttilskudd har jeg spist siden i fjord.

Passer også på å få i meg 5 grønne om dagen + nok vann og proteiner. Mamma var såpass bekymra at hu faktisk tok meg med til legen for å sjekke om jeg hadde kyssesyke. Det hadde jeg heldigvis ikke.

Er jeg bare kronisk slapp? *Syte*..

Lenke til kommentar

Var hos legen rett før Jul. Fikk bekrefta jernmangel og har gått på jerntilskudd siden legebesøket. Vitaminer og kosttilskudd har jeg spist siden i fjord.

Passer også på å få i meg 5 grønne om dagen + nok vann og proteiner. Mamma var såpass bekymra at hu faktisk tok meg med til legen for å sjekke om jeg hadde kyssesyke. Det hadde jeg heldigvis ikke.

Er jeg bare kronisk slapp? *Syte*..

Gjorde moderen min også, hadde samme problem. Måtte ta blodprøver, og de var fine, så jeg aner fremdeles ikke hva problemet var, men det er borte nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...