Deadringer Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har ikke det, men du burde ha i bakhodet at ingenting er gratis. Får du noe av dem vil de ha noe av deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Wow. er så sinnsykt nervøs akkurat nå er det er utrolig. Jeg strøk i tysk i fjor, og må gå opp som privatist. ( går vg3 ) Og denne eksamen måtte jeg melde meg opp til på privatistweb.no Her måtte du betale 707 KR for å få eksamen, og fristen er 21.09, hvis du ikke betaler får du ikke gå opp, og jeg må vente til våren. Det kræsjer med russe tia og en haug av andre eksamener. men uansett, jeg overførte penger tidligere idag, altså på søndag. Men det er ikke en virkedag, så det blir overført på mandag. Altså idag. Tror jeg. Men er det da forsent? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Beklager å være den som forteller dere dette. Det har vært en gøy tur, men nå er den over.Jeg har bevis. Jaja... Var morsomt så lenge det varte. Take care. Får håpe vi sees på den andre siden. Hjelpe meg! Jaja, vi får ty til skrupuløs hedonisme inntil vi ser Naglfar seile bort i det fjerne. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Menstruation, er en Udskillelse af Blod eller blodlignende Vædske fra Livmoderens Hulhed. Under normale Forhold indfinder M. sig hver 4de Uge og varer som oftest 4-5 Dage, stundom 2, undertiden indtil 8. Tidspunktet for første M. er forkellig i de forskellige Lande. Den tidligste Gennemsnitsalder findes i Bengalen, 12 ½ Aar, i Danmark henved det 17. Aar, et av de højeste Tal. Tidspunktet for M.s Ophør, Menopausens Indtræden, Klimakteriets Begyndelse, er omtrent ved det 45. Aar. Hvad er Aarsagen til denne regelmæssige Blødning vides ikke. Det er talrige Hypoteser; det synes dog at være et bestemt Forhold mellem Ovariets funktion og M. Indtræder Svangerskap, hører M. op og er som Regel ogsaa standset under Diegivningstiden. Vikarierende M. er blødninger fra andre Organer, hyppigst fra Næsen, paa den Tid da M. skulde være indtraadt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Naturfagtime out of fucking nowhere? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Eller en sær fascinasjon for sære kroppsvæsker. Jeg har sagt det før og sier det igjen: En kan ikke stole på noe som blør ei uke i strekk, hver fjerde uke uten å dø. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Beklager å være den som forteller dere dette. Det har vært en gøy tur, men nå er den over.Jeg har bevis. Jaja... Var morsomt så lenge det varte. Take care. Får håpe vi sees på den andre siden. Hjelpe meg! Jaja, vi får ty til skrupuløs hedonisme inntil vi ser Naglfar seile bort i det fjerne. *ser på lillesøster som sover i sofaen bak meg*..nnnei.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ehe, det er ganske gøy når det kiler litt i nakken og man klør seg der, så beiner det en edderkopp over nakken, ned på brystet og over senga og bort. Satser på at det ikke er noe å være redd for, selv om den var stor, svart, rask og ble borte. Jeg gidder i hvert fall ikke å ikke sove. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan du si meg alle synonymene for djevelen du vet om? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 God morgen! God morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Morn... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 God morgen! God morgen! nei nei Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Goddag! Faktisk sovet jæææævlig godt i natt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sov som en stein selv, men skulle gjerne hatt en time til eller to på planen. Døgna natt til søndag, og 8 timer søvn ER litt lite etter man har døgnet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Andre gang på to uker man misser haldentoget med et halvt minutt... =D Noen som skal noe begivenhetsrikt i dag? Btw, den nye litagoen er funky=P Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Den der litago-kokkosbolle greia? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Morgen ppl. Hodet mitt snurrer O_O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Morn... /me tar en svingom med Tøsa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 GOD MORGEN! Litt morgenmusikk som får deg opp og våken. Se filmen hos Youtube Nydelig sang å våkne til. Så over til noe annet... Har nesten glemt hvor digg SOAD er <3 I'm living dead i dag. Pull my finger and smell my fart! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Youtube funker ikke på Jobben, så jeg nøyer meg med "The Electric Castle" av Ayreon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg