Nopros Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Btw, takk til Smurf for hytte-terapien han har gitt meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Driver nå og sjekker hvilke spill jeg kan kjøre. ^^Husker ikke navnet på siden, men det er en side som automatisk sjekker for deg om du kan kjøre det og det spillet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Bestilte PS3-utgaven av Bioshock på play.com. Det sendes direkte til broren min. Han aner ikke at jeg har gjort det, men jeg håper han kommer til å sette pris på det. Jeg har det til PC og synes det er et av de beste spilla jeg noensinne har spilt. Passer fint med tanke på at han har bursdag om snaue fire uker. hørtes hyggelig ut Edit: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest du mener, Lars? Endret 20. september 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Shikaru: Mhm. Har vanligvis ikke så mye penger, men følte jeg måtte ta meg råd til dette da jeg har litt mer penger enn vanlig. Dessuten er spillet så bra at det er en synd om folk ikke får prøvd det. Forøvrig venter du vel i spenning på episode tre av Tales of Monkey Island? Det gjør jeg. Syntes dog de første to episodene var litt vanskelig til tider. Måtte ty til walkthroughs. *Skjemmes* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det var nok det. Nå hadde jeg funnet det frem og skulle til å poste linken, men du slo meg på målstreken, shikaru. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Ja episode 3 av TOMI gleder jeg meg til nå ja blir bra! jeg prøvde første episode av Wallace and Gromit i går, siden jeg fikk en gratus kupong av telltale til å få en episode av et eller annet Haha lars, jeg vant! Edit: satt litt fast i andre episode forresten, men greide å komme meg igjennom med litt tenking Edit: jeg bruker usedvanlig mye smilier i dag... Edit IGJEN: siden ingen har posta noe på litt så vil jeg bare si at jeg nå om dagen prøver å lære Lost Woods fra zelda på piano. sliter med bassen på den. Endret 20. september 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Driver nå og sjekker hvilke spill jeg kan kjøre. ^^Husker ikke navnet på siden, men det er en side som automatisk sjekker for deg om du kan kjøre det og det spillet. Jeg har jo ikke fått RAM'en ennå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 du kan fortsatt kjøre den, også ser du etterpå hvor mye ram du eventuellt mangler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 HCG Bare fordi at du har mer ram betyr ikk at pc-en din vil klare cod 4. Rammen er egentlig irrelevant hvis restenav innmaten er dårlig. Krav: CPU: 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported. RAM: 512MB RAM. (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space. Video card: 128MB. Jeg: CPU: 1.8Ghz. RAM: Blir 2GB, som dere vet. Hard Drive: 70GB. Video Card: 128MB. 128 mb ram på gpu ja, men der varierer kortetene "litt" da:P Cod 4 går ikke spess. bra på det oppsettet, du får sikkert spilt det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 1,2 KB/s hei hvor det går Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 HCG Bare fordi at du har mer ram betyr ikk at pc-en din vil klare cod 4. Rammen er egentlig irrelevant hvis restenav innmaten er dårlig. Krav: CPU: 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported. RAM: 512MB RAM. (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space. Video card: 128MB. Jeg: CPU: 1.8Ghz. RAM: Blir 2GB, som dere vet. Hard Drive: 70GB. Video Card: 128MB. Er det HP-en din du skal kjøre det på? Hva heter skjermkortet i maskinen din? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ATI Radeon Xpress 200M. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 http://warriornation.net/Forum/showthread.php?p=1316319645 Står litt om det ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Godt å være hjemme, Trondhjem er okay, men uten laptop eller mobil-lader eller bøkene mine, blir det fort kjedelig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ATI Radeon Xpress 200M.Mer RAM vil ikke hjelpe på ytelsen i COD4, det er skjermkortet som er flaskehalsen. Forøvrig støtter ikke maskinen minimumskravene til GPU heller, som er Geforce 6600/ATI 9800Pro eller bedre. ATI Radeon Xpress 200M er et integrert skjermkort uten dedikert videominne som yter svært dårlig. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da sparer jeg heller til ny PC. Takker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 David Gilmour er fantastisk. Jeg får ståtiss, ståpels, øregasme og orgasme når jeg hører ham live i Gdansk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fikk det når jeg hørte Slipknot i dag O.o Øreorgasme er ganske spess. og få, anbefales...heng noe på hver side så man ikke spruter ned kåken sin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fordelen med øreorgasme er at man får spylt ut all ørevoksen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Yupp, så ikke bli redd om det kommer en god del gult også :!: Man må bli vant til det egentlig siden det kjennes ut som øynene skal sprette ut og hjernen skal hoppe ut for og løpe 5-mila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg