Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte PS3-utgaven av Bioshock på play.com. Det sendes direkte til broren min. Han aner ikke at jeg har gjort det, men jeg håper han kommer til å sette pris på det. Jeg har det til PC og synes det er et av de beste spilla jeg noensinne har spilt. Passer fint med tanke på at han har bursdag om snaue fire uker.

hørtes hyggelig ut :D

Edit: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest du mener, Lars?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Shikaru: Mhm. :) Har vanligvis ikke så mye penger, men følte jeg måtte ta meg råd til dette da jeg har litt mer penger enn vanlig. Dessuten er spillet så bra at det er en synd om folk ikke får prøvd det.

Forøvrig venter du vel i spenning på episode tre av Tales of Monkey Island? Det gjør jeg. Syntes dog de første to episodene var litt vanskelig til tider. Måtte ty til walkthroughs. :D *Skjemmes*

Lenke til kommentar

Ja episode 3 av TOMI gleder jeg meg til nå ja :D blir bra!

jeg prøvde første episode av Wallace and Gromit i går, siden jeg fikk en gratus kupong av telltale til å få en episode av et eller annet :D

Haha lars, jeg vant! :p

Edit: satt litt fast i andre episode forresten, men greide å komme meg igjennom med litt tenking :D

Edit: jeg bruker usedvanlig mye smilier i dag...

Edit IGJEN: siden ingen har posta noe på litt så vil jeg bare si at jeg nå om dagen prøver å lære Lost Woods fra zelda på piano. sliter med bassen på den.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
HCG :p Bare fordi at du har mer ram betyr ikk at pc-en din vil klare cod 4. Rammen er egentlig irrelevant hvis restenav innmaten er dårlig.

Krav:

CPU: 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported.

RAM: 512MB RAM. (768MB for Windows Vista)

Hard Drive: 8GB of free space.

Video card: 128MB.

Jeg:

CPU: 1.8Ghz.

RAM: Blir 2GB, som dere vet.

Hard Drive: 70GB.

Video Card: 128MB.

128 mb ram på gpu ja, men der varierer kortetene "litt" da:P

Cod 4 går ikke spess. bra på det oppsettet, du får sikkert spilt det.

Lenke til kommentar
HCG :p Bare fordi at du har mer ram betyr ikk at pc-en din vil klare cod 4. Rammen er egentlig irrelevant hvis restenav innmaten er dårlig.

Krav:

CPU: 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported.

RAM: 512MB RAM. (768MB for Windows Vista)

Hard Drive: 8GB of free space.

Video card: 128MB.

Jeg:

CPU: 1.8Ghz.

RAM: Blir 2GB, som dere vet.

Hard Drive: 70GB.

Video Card: 128MB.

Er det HP-en din du skal kjøre det på? Hva heter skjermkortet i maskinen din?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...