Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får melde deg inn i Strømmen kampsport så får du møte noen freshe Russere :)

Hvor er det?

Her er ikke bare en klubb her i Strømmen:S

Sålenge det er bra miljø osv. så kan de veie 300kg for min sin del og ikke hopper på meg vel og merke:P

Siden du nevner russere, hva slags kampsport er det de trener der?

Russere kan være beinharde.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Hvor er det?

Her er ikke bare en klubb her i Strømmen:S

Sålenge det er bra miljø osv. så kan de veie 300kg for min sin del og ikke hopper på meg vel og merke:P

Aner ikke hvor, kjenner bare et par som går/har gått der.

Hehe, vi snakker heller om et par lettbeinte 60-70-kilo's folk med en utenomjordisk vilje-kondis.

Lenke til kommentar

nei, det skal jeg love deg. Har besvimt under kast og lite hyggelig siden du blir bare et slakt da og fallteknikk osv. husker man ikke når hjernen er vekke:P

Men jeg kan ikke isolere meg resten av livet, har gjort det i 3år nå og det er ille.

Den mengden med sinne jeg har er ikke bra og sitte inne med. Prating hjelper bittelitt, stå og slå på en massiv treplate til du ikke klarer og løfte armene er bedre.

Så...noe må jeg gjøre.

Og her jeg bor er det en del og velge i.

Og den selvtilliten man får bygd opp igjen når man driver med kampsport er også en positiv side, møte mennesker, oppleve nye ting, lære seg nye ting, få bank og ikke minst gi bank.

2 siste er jo rett og slett digg, så lenge man ikke knekker noe.

Og målet med slankingen min var jo og få tilbake den formen jeg var i før jeg knakk ryggen. Trente vekter på morgenen og kampsport på kvelden 2-3 ganger i uka og bare styrke 3 ganger i uka.

Vil tilbake ditt, og jeg prøver og "manne" meg opp med det positive.

Men den gamle tanken at man ikke duger, alle syns du er en sopp osv. sitter hardt i...samme hvor voksen man blir.

Litt nattskriving :!:

God kveld fargoth, du er ihvertfall oppe fremdeles:D

Det er klart du er en sopp, men det er ikke nødvendigvis negativt. :love:

*Sniker seg inn i tråden og later som om ingenting har forandret seg på mange måneder*

Forresten bør du prøve alt du kan å komme tilbake der du var før. Basert på det du skriver virker det som du får det bedre hvis du klarer det.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Fargoth: Uffa da:S Høres ikke gått ut, ihvertfall når sykdommen holder deg våken.

Det fortjener du ikke:(

Har bare hatt langvarig forkjølelse, ,men er småredd for influensaen siden jeg går under risiko-gruppen.

Krysser fingrene for at du ikke må sitte sånn som du gjør nå lenge :thumbup:

Håper du har noe bra du kan se på eller noe også.

God bedring:)

Tan: Er målet mitt det og har klart det før...så burde det gå igjen.

Høres lett ut når man skriver det ned:P

Velkommen tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...