Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hver gang jeg ser på fight quest så savner jeg kamp-sport noe så inni granskauen.

Men det er det og gå alene og starte en plass man ikke kjenner noen da........

Og nå som jeg er nede på en fin vekt så begyner suget og bli ganske kraftig, hva har jeg og tape utenom at jeg besvimer pga. anfall...men det er jo ikke farlig.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

nei, det skal jeg love deg. Har besvimt under kast og lite hyggelig siden du blir bare et slakt da og fallteknikk osv. husker man ikke når hjernen er vekke:P

Men jeg kan ikke isolere meg resten av livet, har gjort det i 3år nå og det er ille.

Den mengden med sinne jeg har er ikke bra og sitte inne med. Prating hjelper bittelitt, stå og slå på en massiv treplate til du ikke klarer og løfte armene er bedre.

Så...noe må jeg gjøre.

Og her jeg bor er det en del og velge i.

Og den selvtilliten man får bygd opp igjen når man driver med kampsport er også en positiv side, møte mennesker, oppleve nye ting, lære seg nye ting, få bank og ikke minst gi bank.

2 siste er jo rett og slett digg, så lenge man ikke knekker noe.

Og målet med slankingen min var jo og få tilbake den formen jeg var i før jeg knakk ryggen. Trente vekter på morgenen og kampsport på kvelden 2-3 ganger i uka og bare styrke 3 ganger i uka.

Vil tilbake ditt, og jeg prøver og "manne" meg opp med det positive.

Men den gamle tanken at man ikke duger, alle syns du er en sopp osv. sitter hardt i...samme hvor voksen man blir.

Litt nattskriving :!:

God kveld fargoth, du er ihvertfall oppe fremdeles:D

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...