Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Et lite Spm: Etter at jeg har blitt forelsket så har jeg begynt og ete, jort lekser, gått ut, gjøre andre gjøre mål os.v Jeg trodde at du gjore dette når du ikke var forelsket Du føler vel for å hevde deg litt, da. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Et lite Spm: Etter at jeg har blitt forelsket så har jeg begynt og ete, jort lekser, gått ut, gjøre andre gjøre mål os.v Jeg trodde at du gjore dette når du ikke var forelsket Har ingen anelse, går igjennom akkurat det samme selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eplefe: Jeg lurte litt på det, men sarkasme på nett er tøff å tolke Sorry... Heh. Tilgitt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vel det var godt og høre. Syntes det var litt snålt med tanke på at jeg ikke gjorde noen av de tingene før forelskesen. Eller gjorde det ltt men ikke mye. Tro meg, du blir aldri deg selv igjen etter en forelskelse. Man blir anderledes, jeg har blitt mer moden. Men jeg er ennå forelsket så... hvem vet? Det er ganske positivt å se nye sider ved seg selv... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Fortso ikke det helt. Men fant ut den ene logiske grunnen hvorfor jeg vil ha bart i skole bilde fra 10ende. Hormoner, dude. Digger det, har bare lyst og springe og ROPE! Sasab: Ja enig, viste ikke en gang at jeg kunne gå tur Endret 29. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fortso ikke det helt. Men fant ut den ene logiske grunnen hvorfor jeg vil ha bart i skole bilde fra 10ende. Hormoner, dude. Digger det, har bare lyst og springe og ROPE! Sasab: Ja enig, viste ikke en gang at jeg kunne gå tur Vil du løpe og rope så gjør det! er da ingen som hindrer deg i det? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vil du løpe og rope så gjør det! er da ingen som hindrer deg i det? Haha! Det gjorde jeg her om dagen, var digg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hoho, The Who er genialt. Mamma hater de... rare mamma. Endret 29. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sasab: Ja enig, viste ikke en gang at jeg kunne gå tur Du har stor tiltro til deg selv? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Fortso ikke det helt. Men fant ut den ene logiske grunnen hvorfor jeg vil ha bart i skole bilde fra 10ende. Hormoner, dude. Digger det, har bare lyst og springe og ROPE! Sasab: Ja enig, viste ikke en gang at jeg kunne gå tur Vil du løpe og rope så gjør det! er da ingen som hindrer deg i det? Vel jeg begynte og springe og rope, men stoppet da jeg så 5 fok i 50års alderen som gikk på tur i knall gule refleksvester som så dumt på meg. Jeg bare gikk og mumlet "Faen så vondt det var" Ngz: Har ikke veldig stor nei Endret 29. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Vel jeg begynte og springe og rope, men stoppet da jeg så 5 fok i 50års alderen som gikk på tur i knall gule refleksvester som så dumt på meg. Jeg bare gikk og mumlet "Faen så vondt det var" Ngz: Har ikke veldig stor nei Du må finne deg et sted uten folk i refleksvest. Et jorde er bra vettu. Gjorde det selv før en Ozzy-konsert jeg skulle på, blir passe gira av det. Kan jeg få ta ut litt frustrasjon akkurat nå, fordi jeg hater tastaturet og stolen min. Det er minimum en feil pr. innlegg, og det er helt banale feil som jeg aldri helt klarer å forestille meg hvordan jeg har prestert å få til. JEG HATER TASTATURET MITT! og stolen. Endret 29. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja jeg burde ha tenkt på det. Jeg sprang midt i sentrum kl 17:00 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Åååh, gid. Jeg hører på musikk jeg hørte mye på på sommeren. Gud å jeg lengter etter sommeren nå. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Oh, nå er det Greys Anatomy på tv2 ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Greys! Skulle så gjerne sett det, men må begynne med begynnelsen av sesong 3 først. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Haha, bash.org er hysterisk xD <anonop> whats your worst sex story?<anon> I'll answer with a one-liner. <anon> It takes a brave man to swim in the Red waters, but it takes a hero to drink from it. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er da bare litt blod? Urk, mensen er ikke akkurat sexy nei... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Er så merkelig å legge seg litt neppå i 5-tia for så å våkne nå. Føles forsatt ut som at det er rett etter skolen, men klokka er pokker meg 10. Dette kommer til å bli en lang natt. Endret 29. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg