b-real Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har forresten et lite tips til en artig feel good film jeg kom over i dag. Frequently asked questions about time travelAnbefales! Jeg vurderte den for noen dager siden men skippet den for lyden var vist fucked. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Finn den et annet sted da vel. Den var artig. Ikke sånn at jeg datt av stolen, men artig. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 aaaargh, hva heter den "filmen" en slagsvideo dagbok, som er hjemmefilma. med en snodig jente, som sier sånn, "nå skal jeg dusje" og tre sek seinere "nå er jeg ferdig med å dusje" og "nå skal jeg hente vann" - "nå har jeg henta vann" den er så sykt morsom, jeg tror ikke hu mente det skulle være morsomt, men den er drit bra hu kan ha hatt en salgs nordlending dialekt, men ikke gå ut ifra det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som har flere vitser a la disse forresten? Lille Kari Kari og en vennine gikk langs veien. Plutselig så venninna en tier som lå midt i veien og sprang for å hente den. Da kom det en lastebil og kjørte over henne. Men lille Kari Kari bare lo. For hun visste nemlig at det ikke var noen tier. Det var en flaskekork. Lille Kari Kari var på kino. Plutselig begynte mannen som satt ved siden av henne og grave nedi trusa hennes. Men lille Kari Kari bare lo. For hun visste at der var det ikke noe popcorn. Lille Kari Kari var ute og gikk. Plutselig så kom det en mann og begynte å rive av henne klærne. Men lille Kari Kari bare lo. Hun visste nemlig at klærne hennes var alt for små for mannen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Karikari dusjet så kom det en mann inn, men da begynte Kari kari å le, for hun viste det ikke var nåkk balsam til de begge Karikari lå i senga, så kom det en ekel mann inn og la seg ved siden av henne, men da begynte Kari kari å le, for hun viste det ikke var plass til de begge i senga Kari kari satt å huska, så kom mora å sa at ho ikkje måtte huske så høyt for da kunne dei sjå undertøyet hennes, men da begynte Kari kari å le, for kari hadde ingen undertøy Kari Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil med en mann og dro henne inn i bilen, men da begynte Kari kari å le, for hun hadde ikke haiket Kari Kari var på tur i parken. Plutselig kom en ekkel mann og rev av henne alle klærne med makt, men da begynte Kari kari å le, fordi klærne hennes var altfor små for han Kari Kari satt på do og bæsjet, så kom det en stor stygg mann inn til henne, men da begynte Kari kari å le, fordi det var jo ikke nok dopapir til dem begge Kari kari var ute i skogen å gikk, der så hun en mann med en brødkniv, men da begynte Kari kari å le, siden han kunne ikke gjøre henne noe fordi hun var jo ikke et brød ish? NB! kopiert fra Nettby! Endret 19. september 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Etter å hatt den eldgamle radioen fra ca. 1950 gående hele dag, har jeg funnet ut en ting: De lager de ikke slik de pleide. En dag skal jeg få renovert den, er jo som et møbel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nice! Husker de var så populære da jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nice! Husker de var så populære da jeg gikk på barneskolen. Nice! I maded a happyL4r5? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 aaaargh, hva heter den "filmen" en slagsvideo dagbok, som er hjemmefilma. med en snodig jente, som sier sånn, "nå skal jeg dusje" og tre sek seinere "nå er jeg ferdig med å dusje" og "nå skal jeg hente vann" - "nå har jeg henta vann" den er så sykt morsom, jeg tror ikke hu mente det skulle være morsomt, men den er drit bra hu kan ha hatt en salgs nordlending dialekt, men ikke gå ut ifra det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Se filmen hos YoutubeAU! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Etter å hatt den eldgamle radioen fra ca. 1950 gående hele dag, har jeg funnet ut en ting: De lager de ikke slik de pleide. En dag skal jeg få renovert den, er jo som et møbel. Norske Tandberg laget jo trolig noen av verdens peneste radioer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva skjer med at jeg har fått veldig mange SMSer fra SAS i dag? Jeg har ikke bestilt noen turer fra dem. De ønsket meg velkommen på en flight fra Tromsø til Oslo i dag 16.00 Og nå nettopp ønsket de meg velkommen på en flight fra Oslo til Bergen som går om en time. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hva skjer med at jeg har fått veldig mange SMSer fra SAS i dag? Jeg har ikke bestilt noen turer fra dem. De ønsket meg velkommen på en flight fra Tromsø til Oslo i dag 16.00 Og nå nettopp ønsket de meg velkommen på en flight fra Oslo til Bergen som går om en time. Jeg har bestilt billetter til deg ^____^ Endret 19. september 2009 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva skjer med at jeg har fått veldig mange SMSer fra SAS i dag? Jeg har ikke bestilt noen turer fra dem. De ønsket meg velkommen på en flight fra Tromsø til Oslo i dag 16.00 Og nå nettopp ønsket de meg velkommen på en flight fra Oslo til Bergen som går om en time. Jeg har bestilt billetter til deg ^____^ Oh, du bare glemte at jeg bor i Drøbak og ikke Tromsø? Og hva søren skal jeg i Bergen? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har et par billetter til Superfamily i Stavanger i kveld. Noen interesserte? Jeg gir dem bort gratis, ettersom at jeg ikke har muligheten til å dra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) TøseGuri: Besøke L4r5? Endret 19. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 får du sånt må du jo bare hoppe på flyet om du får det gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 får du sånt må du jo bare hoppe på flyet om du får det gratis Er ikke en bilett av noe slag, bare en melding om at de ønsker meg velkommen på den flighten. Hadde det vært bilett hadde jeg pakket sammen en bag, og reist til Bergen med en gang. Funnet meg et Hotell i Bergen og så tatt første tilgjengelige tog hjem. Er gøy å reise Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva bør du gjøre om du har gåsehud på pikken? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trekk deg sakte ut av gåsa og revurder sexlivet ditt nøye. får du sånt må du jo bare hoppe på flyet om du får det gratis Er ikke en bilett av noe slag, bare en melding om at de ønsker meg velkommen på den flighten. Hadde det vært bilett hadde jeg pakket sammen en bag, og reist til Bergen med en gang. Funnet meg et Hotell i Bergen og så tatt første tilgjengelige tog hjem. Er gøy å reise Du kunne sluppet hotel. Du kunne fått låne sofa hos meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Oh, du bare glemte at jeg bor i Drøbak og ikke Tromsø? Og hva søren skal jeg i Bergen? Å her trodde jeg du kom langveis for å komme deg på jobb og skole og kino og og og..jah SÅ FEIL KAN EN TA! Bare synd de ber om ID før du går på flyet da :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg