Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tråkket rundt i lykkerus på rommet de siste timene. Endelig er høyttalerne mine kommet (og de var i perfekt stand), og jeg er glad, som en åtteåring på julaften. Er det normalt å bli så glad for ting? :ermm:

 

*rydde og tørke støv til å ta nye nerdebula-bilder* ^^

Lenke til kommentar

Det er irriterende at man ikke kan kalle en spade for en spade lenger. Om man først skal prate om hudfarge, så si gjerne den faktisk fargen, uten å røre rundt i grøten. Om man prater om geografiske områder en person stammer fra, så si området/landene/verdensdelen. Irriterer meg at slikt skal bli tabu.

Lenke til kommentar

Utlendinger er så tynnhudede. Jeg påpekte det i Nie sin medietime og. "Jeg vil ikke bli kalt norsk/blondine/hvit/caucasian/whatever" for det er diskriminerende mot min hudfarge!". Det er jo faen akkurat det samme, bortsett fra.. Svart og hvit. If you wanna be my baby it don't matter if you're black or whiiiite!

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som blir irritert at man ikke kan snakke sikkelig om hudfarge. Er en person gul så er han gul, det betyr ikke noe om hvordan han er. Hudfarge er ikke lik kvalitet osv.

 

Og Eplefe, ikke sett alle under samme båt. Jeg er jo fra Serbia, og har alltid vært mørkere enn hele familien min. Ser mer ut som en kurder om sommeren, men jeg blir ikke fornærma om noen påpeker det. Hvor mange ganger har jeg ikke blitt tatt for å være en fra Midtøsten? Men jeg er ikke tynnhudet, og jeg takler det... Hudfarge spiller ingen rolle...

 

Batnobbit:

Forelskelse gjør en sikkelig mentalt ustabil. Bare å takle det, har vært i den røra siden november måned. Men en blir mer kontrollert med tida...

 

Men du ser ut til å takle det fint, så ikke bekymre deg. Det er naturlig...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Batnobbit:

Forelskelse gjør en sikkelig mentalt ustabil. Bare å takle det, har vært i den røra siden november måned. Men en blir mer kontrollert med tida...

 

Men du ser ut til å takle det fint, så ikke bekymre deg. Det er naturlig...

Vel det var godt og høre. Syntes det var litt snålt med tanke på at jeg ikke gjorde noen av de tingene før forelskesen. Eller gjorde det ltt men ikke mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...