Nie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 En "sort" eller "farget" norsk mann, ifølge African Youth, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har tråkket rundt i lykkerus på rommet de siste timene. Endelig er høyttalerne mine kommet (og de var i perfekt stand), og jeg er glad, som en åtteåring på julaften. Er det normalt å bli så glad for ting? *rydde og tørke støv til å ta nye nerdebula-bilder* ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Person med etnisk minoritetsbakgrunn. Erm ... Hvordan skal det får frem at personen er svart? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Person med etnisk minoritetsbakgrunn.I Nie sin medietime fikk vi fyfy for det.EDIT: "He's my chocolate teddybear!" Endret 29. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Person med etnisk minoritetsbakgrunn. Men denne personen er jo norsk, er født og oppvokst i norge. @ skarstad : nice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kinderegg? Hvit på innsiden, men dekket av et brunt ytre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor for ordens skyld. Jeg var ikke seriøs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Person med etnisk minoritetsbakgrunn. YOU FAIL! xD Å nevne etnisitet er fyfy i norske medier. "Etnisk -----" er på NRKs "ikke-bruke" ordliste, mener jeg å huske. xD Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er jo ikke lov å si noe om noen mer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan har det seg at bøker er 50% billigere i England, enn i Norge med frakt medregnet? Angående den fargede personen, så si farget, kanskje person med etnisk minoritetsbakgrunn. :/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan har det seg at bøker er 50% billigere i England, enn i Norge med frakt medregnet? Er nok forbundet med et 0/0-paradoks, dessverre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er irriterende at man ikke kan kalle en spade for en spade lenger. Om man først skal prate om hudfarge, så si gjerne den faktisk fargen, uten å røre rundt i grøten. Om man prater om geografiske områder en person stammer fra, så si området/landene/verdensdelen. Irriterer meg at slikt skal bli tabu. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Utlendinger er så tynnhudede. Jeg påpekte det i Nie sin medietime og. "Jeg vil ikke bli kalt norsk/blondine/hvit/caucasian/whatever" for det er diskriminerende mot min hudfarge!". Det er jo faen akkurat det samme, bortsett fra.. Svart og hvit. If you wanna be my baby it don't matter if you're black or whiiiite! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Eplefe sjokkerte vel læreren min når hun brøt ut med "er jeg mulatt, så er jeg mulatt, er ikke vits i å gå rundt grøten" eller noe slikt. Det var ekstremt uforglemmelig og genialt. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg syntes synd på læreren din, jeg... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Et lite Spm: Etter at jeg har blitt forelsket så har jeg begynt og ete, jort lekser, gått ut, gjøre andre gjøre mål os.v Jeg trodde at du gjore dette når du ikke var forelsket Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg er en av dem som blir irritert at man ikke kan snakke sikkelig om hudfarge. Er en person gul så er han gul, det betyr ikke noe om hvordan han er. Hudfarge er ikke lik kvalitet osv. Og Eplefe, ikke sett alle under samme båt. Jeg er jo fra Serbia, og har alltid vært mørkere enn hele familien min. Ser mer ut som en kurder om sommeren, men jeg blir ikke fornærma om noen påpeker det. Hvor mange ganger har jeg ikke blitt tatt for å være en fra Midtøsten? Men jeg er ikke tynnhudet, og jeg takler det... Hudfarge spiller ingen rolle... Batnobbit: Forelskelse gjør en sikkelig mentalt ustabil. Bare å takle det, har vært i den røra siden november måned. Men en blir mer kontrollert med tida... Men du ser ut til å takle det fint, så ikke bekymre deg. Det er naturlig... Endret 29. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 En jeg gikk i klasse med før hadde Bosnisk bakgrunn. En gang, i KRL-timen, ropte han, av en eller annen grunn, ut "Æ E EIN SVARTING!!!"(selv om han ikke var det.. helt). Læreren så ut som hu holdt på å besvime Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sarkasme, SasaB. Jeg er mulatt selv, så.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Vi fra Balkan er regelrett gærne, ikke rart med tanke på alle krigene og hele den røra der. Men underholdende da egde... Må teste det... Eplefe: Jeg lurte litt på det, men sarkasme på nett er tøff å tolke Sorry... Endret 29. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Batnobbit:Forelskelse gjør en sikkelig mentalt ustabil. Bare å takle det, har vært i den røra siden november måned. Men en blir mer kontrollert med tida... Men du ser ut til å takle det fint, så ikke bekymre deg. Det er naturlig... Vel det var godt og høre. Syntes det var litt snålt med tanke på at jeg ikke gjorde noen av de tingene før forelskesen. Eller gjorde det ltt men ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg