Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Skjer med at Quakecry er så gretten idag? PMS? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Skrev ikke jeg at jeg og enn annen? Og heter Wiki, Pedersen? Jeg tror Wikipedersen heter Pedersen til etternavn ja. Hvis ikke så har han en ulogisk msn-addresse. *se på profilen* Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg... En noob. Det er jeg pokker ikke, noob i hva da foreksempel!Iallefall ikke i whining. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Smågal, så du kaller mora mi hore nå? Fy faen. Og HCG, jeg tror du ville gjort jævlig lurt i og ti stille nå. Endret 18. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Nei det har ikke jeg gjort. Endret 18. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men snakkes folkens, drar fra skolen nå, så by'n, når jeg kommer hjem håper jeg virkleig at folk har skjerpet seg, rett og slett trist og se på! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Quakecry, morra di *valgfri spøk*. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Nei det har ikke jeg gjort. Så du flirer av det, f*** ta deg. Endret 18. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vedder 100 kroner på at ingen har etternavnet mitt på forumet Jeg husker ikke engang etternavnet ditt.. iFail Mohahhahaha! Jeg tipper... Hansen? Står i posten øverst på siden Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjære quakecry. Jeg sa ikke at morra di tar betalt for det da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Står i posten øverst på siden Stealth-update ftl. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjære quakecry. Jeg sa ikke at morra di tar betalt for det da. Men du antydet det. Jeg liker det overhodet ikke! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hahaha, var nettopp bortom det lokale postkontoret (på Coop Marked) for å hente to pakker fra Danmark. Jeg skulle egentlig ha betalt 6-700 momskroner i postoppkrav, men ekspeditøren la ikke merke til det i det hele tatt - selv om pakkene var godt merket. Noen ganger er det best med post i butikk... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du er tydeligvis en tyv du, unngår loven. Og deter ulovlig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du risikerer å få regninga i posten om noen dager da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Diktaturet til Lars må ned! Just you wait Lars! Just you wait! *vifte med pekefinger* When I am king you will be first against the wall! Help help! I'm being repressed! Bloody peasent! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du er tydeligvis en tyv du, unngår loven. Og deter ulovlig! Næh, stiller meg ikke ansvarlig for andres inkompetanse. Merket det ikke selv før jeg kom hjem og så svære "postoppkrav!"-klister på pakkene. Men de ringte meg nettopp, virket lettere fortvilet. Avtalte bare å betale det neste gang jeg stikker innom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Marius, hold kjeft og ignorer det hele. Alt blir så mye enklere om du bare ignorerer alt, bygger opp en mur rundt deg og ikke tar deg nær av noe som helst og gir totalt faen, før du lar alt slippe ut på en uskyldig tilskuer når du passerer 20 år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Marius, hold kjeft og ignorer det hele.Alt blir så mye enklere om du bare ignorerer alt, bygger opp en mur rundt deg og ikke tar deg nær av noe som helst og gir totalt faen, før du lar alt slippe ut på en uskyldig tilskuer når du passerer 20 år. Det er feil måte å gjøre det på. Det er ikke målet å bygge opp en mur rundt seg selv, men å heller lære seg å takle tullprat. Ingenting av dette er rettet mot en person, da vi ikke kjenner til personen. Det er rett og slett bare fjas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg