Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er forskjellsbehandling! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke bare.. går mye 70s, 80s og 90s.. just nu: Vanilla Ice - Ice Ice Baby Mye bra på den tiden der, jau, selv om jeg holder en liten favoritt-knapp på Queen og Toto. Jeg har jo da en favoritt i alle de tiårene, og det er Rush np: Flogging Molly - Seven deadly sins Flogging Molly <3 I can haz servant status as right toe plx?I hereby declare you minister of propaganda. Spank you very much ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Btw, jeg og en annen forumbruker har samme etternavn. Gjett hvilket navn og hvilken bruker. O'wow noen andre har samme etternavn som deg? *Care* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Btw, jeg og en annen forumbruker har samme etternavn. Gjett hvilket navn og hvilken bruker. Jeg vet ikke helt... Wikipedersen og Pedersen? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vedder 100 kroner på at ingen har etternavnet mitt på forumet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Btw, jeg og en annen forumbruker har samme etternavn. Gjett hvilket navn og hvilken bruker. O'wow noen andre har samme etternavn som deg? *Care* Slik skal det gjøres, good job! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet noen som ikke klarer og ta *biip* på sine *biip**biip* engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vedder 100 kroner på at ingen har etternavnet mitt på forumet Jeg husker ikke engang etternavnet ditt.. iFail Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sunn fornuft og høflighet. Du skal iallefall ikke snakke, du tenker bare på den dama di hele tiden. Og stakk fra oss på treffet! Jesus kristus, gi meg styrke. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Jeg vedder 100 kroner på at ingen har etternavnet mitt på forumet Jeg husker ikke engang etternavnet ditt.. iFail Mohahhahaha! Du søkte på mannsnavnet: Kim Daniel Waak Det er 7876 menn som har Kim som første fornavn. Det er 166 menn som har Kim Daniel som fornavn. Det er 12 som har Waak som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Kim som første fornavn, og Waak som etternavn. Der har du hele navnet mitt. Bruker bare Kim da Tror ikke det var så mange i klassene våre som visste at jeg hadde et mellomnavn også Endret 18. september 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alt du liker er fail. failfailfailfailfail failblog.org Den smalt fra rette ræva. Hva mener du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sunn fornuft og høflighet. Du skal iallefall ikke snakke, du tenker bare på den dama di hele tiden. Og stakk fra oss på treffet! Jesus kristus, gi meg styrke. *beep* Jesus Kristus er for øyeblikket på ferie, men du kan legge igjen en beskjed etter pipetonen. Om dette handler om "styrke", vennligst ta kontakt med din lokale kirke. *BEEP* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, nå kan du begynne og lure. Det går ann og tenke litt! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 O'wow noen andre har samme etternavn som deg? *Care*ÚßĔŔŃ00ßJeg vet ikke helt... Wikipedersen og Pedersen? Skrev ikke jeg at jeg og enn annen? Og heter Wiki, Pedersen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vedder 100 kroner på at ingen har etternavnet mitt på forumet Jeg husker ikke engang etternavnet ditt.. iFail Mohahhahaha! Jeg tipper... Hansen? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Skjer med at Quakecry er så gretten idag? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 O'wow noen andre har samme etternavn som deg? *Care*ÚßĔŔŃ00ßJeg vet ikke helt... Wikipedersen og Pedersen? Skrev ikke jeg at jeg og enn annen? Og heter Wiki, Pedersen? Jeg... En noob. Det er jeg pokker ikke, noob i hva da foreksempel! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, nå kan du begynne og lure. Det går ann og tenke litt! Søt du er da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jesus kristus, gi meg styrke. 404 Styrke not found Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spesielt den gamle, grønne utgaven. Var vel lime eller noe om jeg ikke husker helt feil.Gud, jeg har drukket mange liter av den opp gjennom åra. gamle? Innbilte meg om at den var rimelig ny på markedet, jeg... beste saft = den mamma lager beste kjøpe-saft = husholdningssaft Takler faktisk verken hjemmelaget eller husholdningssaft. Merkelige greier. Nå har jeg ikke drukket Fun Light på noen år, men jeg pleide å drikke Fun Light Lime på starten / midten av nittitallet i alle fall Jeg takler heller ikke hjemmelaget, og husholdningssaft drikker jeg bare på julaften til risgrøten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg