Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så... Hva skal folket i helgen? Jeg skal ikke mye du, se noen filmer sikkert, kanskje på hytta Du da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er ikke ferdig. Og Lars, hvis du hadde føyd deg etter reglene hadde du nok muligens hatt det bedre nå, så kom ikke med den. Er frekk mot meg pga at jeg er veldig ærlig? Why? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Høres gøy ut... Idd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så... Hva skal folket i helgen? Drikke meg totalt fuckings shitfaced på grisedyr singel malt. Være med? =D Kan ikke. Tilnærmet blakk igjen. Gud det skal bli godt å få bedre råd. Fra og med neste måned så får jeg ca. 3300kr ekstra hver måned i forhold til det jeg har nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Nordlendinger er noen tullinger uansett! Det er disse samegenene veit du Det er som jeg har alltid sagt. "Same faen". Jeg er ikke ferdig. Og Lars, hvis du hadde føyd deg etter reglene hadde du nok muligens hatt det bedre nå, så kom ikke med den. Er frekk mot meg pga at jeg er veldig ærlig? Why? Jeg tror kanskje Lars tulla. Kan ikke. Tilnærmet blakk igjen. /kuttkutt Endret 18. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen tar seg veldig nær av diskusjonsfora på nettet, altså. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 np: Hot Chocolate - You Sexy Thing *kose seg* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er ikke ferdig. Og Lars, hvis du hadde føyd deg etter reglene hadde du nok muligens hatt det bedre nå, så kom ikke med den. Er frekk mot meg pga at jeg er veldig ærlig? Why? Ti stille. Han prøvde ihvertfall å få slutt på /whine. Kom deg ned på jorda igjen og ha det hyggelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er ikke ferdig. Og Lars, hvis du hadde føyd deg etter reglene hadde du nok muligens hatt det bedre nå, så kom ikke med den. Er frekk mot meg pga at jeg er veldig ærlig? Why? Streken jeg satte er lenger oppe på siden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Javel, har vell ikke akkurat noe valg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 np: Hot Chocolate - You Sexy Thing *kose seg* Du koser deg med "sexy thing"; og jeg koser meg med verdensroms-opera. "Into the Black Hole". Mmmm! Javel, har vel ikke akkurat noe valg. Flertallet har alltid rett. *nikke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 /kuttkuttSkal en tur til oslo i oktober da. Kunne kanskje tatt det igjen da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alltid rett ja..Tviler! Og den streken til lars bryr ikke jeg meg om. Dette er neppe siste gang dette skjer! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 /kuttkuttSkal en tur til oslo i oktober da. Kunne kanskje tatt det igjen da. Vi gjør det. \o/ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 -__________________________- Jeg trodde jeg hadde nok med emorants på guildforumet.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 np: Hot Chocolate - You Sexy Thing *kose seg* Du koser deg med "sexy thing"; og jeg koser meg med verdensroms-opera. "Into the Black Hole". Mmmm! Ikke bare.. går mye 70s, 80s og 90s.. just nu: Vanilla Ice - Ice Ice Baby Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alltid rett ja..Tviler! Og den streken til lars bryr ikke jeg meg om. Dette er neppe siste gang dette skjer! Diktaturet til Lars må ned! Just you wait Lars! Just you wait! *vifte med pekefinger* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så jeg er en emo nå plutselig også? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke bare.. går mye 70s, 80s og 90s.. just nu: Vanilla Ice - Ice Ice Baby Mye bra på den tiden der, jau, selv om jeg holder en liten favoritt-knapp på Queen og Toto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg