Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

men det skal veldig, veldig lite til for å få meg sinna, og da sier jeg ting jeg ikke mener og mener.

Og derfor blir du lett et offer for folk som liker å se deg eksplodere. Få deg litt mer selvkontroll og det vil forsvinne. ;)

 

*edit*

 

Evt. skaff deg litt selvironi! Nordlendinger er noen tullinger uansett!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vell fordi at du ikke ser så mye ellers :yes: Jeg skal være litt forsiktig nå, før jeg blir bannet. Har vært bannet på alle forumene jeg har vært medlem på utenom battlefield.no :p lengste var i tre måneder på Gamreactor!

 

Og selvkontroll, folk liker det? Nja, mulig. IRL har jeg mistet to venner pga det :p Ble sendt hjem fra leirskola i sjuende, fått haugevis med anmerkninger, heck, selv gamlingene er drittlei av meg :p Også fortsetter listen!

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Det er vell fordi at du ikke ser så mye ellers :yes: Jeg skal være litt forsiktig nå, før jeg blir bannet. Har vært bannet på alle forumene jeg har vært medlem på utenom battlefield.no :p lengste var i tre måneder på Gamreactor!

 

Og selvkontroll, folk liker det? Nja, mulig. IRL har jeg mistet to venner pga det :p Ble sendt hjem fra leirskola i sjuende, fått haugevis med anmerkninger, heck, selv gamlingene er drittlei av meg :p Også fortsetter listen!

På tide å gjøre noe med det?

Care om hvor, hvorfor du har blitt bannet, og sendt hjem fra leirer. Folk bryr seg ikke...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...