Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

men det skal veldig, veldig lite til for å få meg sinna, og da sier jeg ting jeg ikke mener og mener.

Og derfor blir du lett et offer for folk som liker å se deg eksplodere. Få deg litt mer selvkontroll og det vil forsvinne. ;)

*edit*

Evt. skaff deg litt selvironi! Nordlendinger er noen tullinger uansett!

Endret av Slimda
Videoannonse
Annonse

Det er vell fordi at du ikke ser så mye ellers :yes: Jeg skal være litt forsiktig nå, før jeg blir bannet. Har vært bannet på alle forumene jeg har vært medlem på utenom battlefield.no :p lengste var i tre måneder på Gamreactor!

Og selvkontroll, folk liker det? Nja, mulig. IRL har jeg mistet to venner pga det :p Ble sendt hjem fra leirskola i sjuende, fått haugevis med anmerkninger, heck, selv gamlingene er drittlei av meg :p Også fortsetter listen!

Endret av Quakecry
Det er vell fordi at du ikke ser så mye ellers :yes: Jeg skal være litt forsiktig nå, før jeg blir bannet. Har vært bannet på alle forumene jeg har vært medlem på utenom battlefield.no :p lengste var i tre måneder på Gamreactor!

Og selvkontroll, folk liker det? Nja, mulig. IRL har jeg mistet to venner pga det :p Ble sendt hjem fra leirskola i sjuende, fått haugevis med anmerkninger, heck, selv gamlingene er drittlei av meg :p Også fortsetter listen!

På tide å gjøre noe med det?

Care om hvor, hvorfor du har blitt bannet, og sendt hjem fra leirer. Folk bryr seg ikke...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...