Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 må være en eller annen ulogisk greie opp i nord Samegener? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 *Må...Ikke si hva en helt...ærlig mener om...noen...her" E du sinna? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 *Må...Ikke si hva en helt...ærlig mener om...noen...her"Lars eller meg? Meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det snør en viss plass før jeg og du blir venner. Så veit du det!Kunne jeg brydd meg mindre? Du er ikke noe bedre enn meg bare pga. du er eldre, hvis det er det du tror. RAGE! Det..Det sa jeg ikke! Så du beskylder meg for en ting jeg ikke har sagt? Det er faktisk ganske frekt. Og jeg nevner ikke navn. Endret 18. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tror det er ingen andre enn "nordlendingen" som bråker. Han er rimelig lett å få til å bråke, egentlig. Aha, så da fyrer dere oppunder? Så slemme dere er :dremmel: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 urge intense - winburn - win battery - win red bull - epic win sobe rush - ikkje akkurat win thar Sobe rush er jo beste av dem alle! Urge intense er også ganske bra :] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 eg seier ikkje at eg propper meg med det. bare at eg liker det faktisk ei stund sidan eg sist drakk ein energidrikk nå... Må faktisk si at jeg er avhengig av Fun Light. Får lett "dehydrering" om jeg ikke har Fun Light stående i huset, da vann ikke er i nærheten like godt å drikke. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå må ikke alle sammen fyre oppunder da. Er ikke nødvendig å stelle i stand mer krangel enn nødvendig.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tror det er ingen andre enn "nordlendingen" som bråker. Han er rimelig lett å få til å bråke, egentlig. Aha, så da fyrer dere oppunder? Så slemme dere er :dremmel: Det er jo fredag, må unne seg litt moro. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det fun light appelsin du drikker, Slimda? Drakk det hele tiden, før colaen tok meg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 sobe rush er det bitter smak på... salikatt, alt dette snakket om energidrikker gir meg lyst til å kjøpe ein red bull Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fun Light slår alle deres energidrikker, så det så. Det kan jeg si meg enig i. Det er den eneste safta jeg virkelig liker ^^ Spesielt den gamle, grønne utgaven. Var vel lime eller noe om jeg ikke husker helt feil. Gud, jeg har drukket mange liter av den opp gjennom åra. Og så den raspberry wild eller hva den heter, jeg har blanda mang en saft-dram på den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Neida, så... Fint vær i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det fun light appelsin du drikker, Slimda?Drakk det hele tiden, før colaen tok meg Ikke Fun Light Appelsin, men alle andre mulige varianter. Har det med å prøve en ny flaske for hver gang jeg kjøper. Merker at jeg blir "lei" på slutten av ei flaske. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tror det er ingen andre enn "nordlendingen" som bråker. Han er rimelig lett å få til å bråke, egentlig. Aha, så da fyrer dere oppunder? Så slemme dere er :dremmel: Det er jo fredag, må unne seg litt moro. 1. JEG FAILET MED DREMMEL /kuttkutt 2. Fair enough. Det..Det sa jeg ikke! Så du beskylder meg for en ting jeg ikke har sagt? Det er faktisk ganske frek Okey, første syntes jeg litt synd på deg, men nå er du bare dramaqueen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 beste saft = den mamma lager beste kjøpe-saft = husholdningssaft Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spesielt den gamle, grønne utgaven. Var vel lime eller noe om jeg ikke husker helt feil.Gud, jeg har drukket mange liter av den opp gjennom åra. gamle? Innbilte meg om at den var rimelig ny på markedet, jeg... beste saft = den mamma lager beste kjøpe-saft = husholdningssaft Takler faktisk verken hjemmelaget eller husholdningssaft. Merkelige greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hjemmelaget saft av solbær og rips 50/50 er vel den beste saften imho. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tror det er ingen andre enn "nordlendingen" som bråker. Han er rimelig lett å få til å bråke, egentlig. Aha, så da fyrer dere oppunder? Så slemme dere er :dremmel: Det er jo fredag, må unne seg litt moro. 1. JEG FAILET MED DREMMEL /kuttkutt 2. Fair enough. Det..Det sa jeg ikke! Så du beskylder meg for en ting jeg ikke har sagt? Det er faktisk ganske frek Okey, første syntes jeg litt synd på deg, men nå er du bare dramaqueen. Jeg, en dramaqueen? Er jeg faen ikke (takk for at du syntes synd på meg først) men det skal veldig, veldig lite til for å få meg sinna, og da sier jeg ting jeg ikke mener og mener. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg, en dramaqueen? Er jeg faen ikke (takk for at du syntes synd på meg først) men det skal veldig, veldig lite til for å få meg sinna, og da sier jeg ting jeg ikke mener og mener. Huff Jeg har aldri sett noen skrive noe på en mer dramatisk måte enn det du har gjort denne sida her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg