Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, jeg er nordlending. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet at om man skriver to innlegg rett etter hverandre, slås de sammen, men da har han jo egentlig ikke endret posten sin, men heller slått sammen 2 poster (?)Sant det, men tiden forandrer seg likevel. Jeg postet faktist ''EDIT: Leet.'' i etterkant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, jeg er nordlending. Det var jo... logisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Javell, for at du poster leet finnes ikke interessant. Og Lars, tror ikke vi to skal diskutere hva som er logisk mellom meg og deg, og slikt. Endret 18. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Javell, for at du poster leet finnes ikke interessant. Hva er problemet ditt egentlig? Hva er så forskjellig med at han gjorde det nå og når alle andre gjør det samme? Skulle tro han hadde begått en døds-synd jo. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men for helvete HCG. Jeg LIKER URGE. Og du KAN holde KJEFT hvis du skal KOMMENTERE på hva jeg LIKER. Kan ikke du bare overse det istedet for å overreagere til de grader? Come on! Nei, jeg er nordlending. Logisk nå da, Lars? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Javell, for at du poster leet finnes ikke interessant.Det var heller ikke meningen med innlegget, jeg skulle bare skrive det var postet på den tiden. Friends? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Javell, for at du poster leet finnes ikke interessant. Og Lars, tror ikke vi to skal diskutere hva som er logisk mellom meg og deg, og slikt. Det at du whinner om at HCG poster på feil måte iforhold til din reform er bare dumt. Whinners don't gain respect! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Logisk nå da, Lars? Nei jeg ser fortsatt ikke logikken. Men det er sikkert fordi jeg er telemarking. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det snør en viss plass før jeg og du blir venner. Så veit du det! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Fun Light slår alle deres energidrikker, så det så. Det snør en viss plass før jeg og du blir venner. Så veit du det! *edit* Er det nå du skal komme med den nordnorske strofa "Jævla hæstkuk!"? Endret 18. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fun Light slår alle deres energidrikker, så det så. den smaker så.. e-stoffete og falskt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Logisk nå da, Lars? Nei jeg ser fortsatt ikke logikken. Men det er sikkert fordi jeg er telemarking. Du, jeg er østfoldning og ser heller ikke logikken, må være en eller annen ulogisk greie opp i nord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fun Light slår alle deres energidrikker, så det så. den smaker så.. e-stoffete og falskt Sier den som propper seg full av eksplosiv og hurtig energi. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva krangler dere om egentlig? Til og med de utallige feudene jeg har stelt i stand på det forumet her har hatt et bedre grunnlag for bråk enn dette. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Monster Energy (den grønne, for den gule og blå smaker ikke godt )er den beste energidrikken, med red bull tett bak seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva krangler dere om egentlig? Til og med de utallige feudene jeg har stelt i stand på det forumet her har hatt et bedre grunnlag for bråk enn dette. Tror det er ingen andre enn "nordlendingen" som bråker. Han er rimelig lett å få til å bråke, egentlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 *Må...Ikke si hva en helt...ærlig mener om...noen...her" Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fun Light slår alle deres energidrikker, så det så. den smaker så.. e-stoffete og falskt Sier den som propper seg full av eksplosiv og hurtig energi. eg seier ikkje at eg propper meg med det. bare at eg liker det faktisk ei stund sidan eg sist drakk ein energidrikk nå... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det snør en viss plass før jeg og du blir venner. Så veit du det!Kunne jeg brydd meg mindre? Du er ikke noe bedre enn meg bare pga. du er eldre, hvis det er det du tror. RAGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg