Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) ^fail. x2. Endret 18. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Innlegget var 13:37, men det ble gjort om når jeg la inn innlegget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 EDIT: Leet. Egentlig ikke. :-) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Urge Intense er godt så det så. Det er utvilsomt den beste energidrikken, men den nye fra Burn smaker mye bedre. Ja, jeg veit det er ulogisk. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Urge Intense er godt så det så.Haha, prøv først Intense og så Eple Cider. Ingen forskjell. Pass på at det må være cider. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 EDIT: Leet. Egentlig ikke. :-) Les innlegget over det jeg nettopp quotet. :-) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Clvn: Jeg svarte deg på 2 sider tilbake forresten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 EDIT: Leet. Egentlig ikke. :-) Les innlegget over det jeg nettopp quotet. :-) Innleggstiden forandres ikke når du endrer i posten i etterkant. Du klarte ikke å poste på rett tidspunkt. That's all. :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen her som har smakt den nye Burn'en? Ja, mye bedre enn Red Bull, Burn, Urge Intense og alt det andre mølet. Vel, ikke SoBe Rush eller hva de heter. De er fortsatt epic win. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men for helvete HCG. Jeg LIKER URGE. Og du KAN holde KJEFT hvis du skal KOMMENTERE på hva jeg LIKER. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alt du liker er fail. failfailfailfailfail failblog.org Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alt du liker er fail. failfailfailfailfail failblog.org Den smalt fra rette ræva. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 EDIT: Leet. Egentlig ikke. :-) Les innlegget over det jeg nettopp quotet. :-) Innleggstiden forandres ikke når du endrer i posten i etterkant. Du klarte ikke å poste på rett tidspunkt. That's all. :-) Det som virkelig er fail ved posten hans er at han har skrevet "EDIT: Leet.", uten å endre posten! Alt du liker er fail. failfailfailfailfail failblog.org Den smalt fra rette ræva. Nei, det kom nok fra fingrene hans, via tastaturet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ah. Hvem trenger TV og såpeserier når man har DNFK? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det som virkelig er fail ved posten hans er at han har skrevet "EDIT: Leet.", uten å endre posten! Det som virkelig er fail er at du ikke vet hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men for helvete HCG. Jeg LIKER URGE. Og du KAN holde KJEFT hvis du skal KOMMENTERE på hva jeg LIKER. Kan ikke du bare overse det istedet for å overreagere til de grader? Come on! Ah. Hvem trenger TV og såpeserier når man har DNFK? +1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Innleggstiden forandres ikke når du endrer i posten i etterkant. Du klarte ikke å poste på rett tidspunkt. That's all. :-)Fail? Selfølgelig gjør den det. Men for helvete HCG. Jeg LIKER URGE. Og du KAN holde KJEFT hvis du skal KOMMENTERE på hva jeg LIKER.Failblog.org. Ah. Hvem trenger TV og såpeserier når man har DNFK?Jeg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet at om man skriver to innlegg rett etter hverandre, slås de sammen, men da har han jo egentlig ikke endret posten sin, men heller slått sammen 2 poster (?) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 urge intense - win burn - win battery - win red bull - epic win sobe rush - ikkje akkurat win thar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg