Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv mus reiser seg opp for å sloss, en gang iblant.

Hmm ...

Kanskje jeg burde prøve.

 

Jeg må komme meg hjem i dag i alle fall.

Om jeg ikke kommer meg på skolen, så må jeg i det minste komme meg på toget.

Litt feil holdning.

 

Ikke "Prøve". Du skal. Overbevis deg selv. Du SKAL. Så er det bare å gjøre det. Du er, tross alt, sjefen over deg selv.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert?

Det kommer ann på hva det er snakk om. Sminke og klær? Forholdet generelt?

Han virker mer eller mindre likegyldig til meg. Spør aldri om vi skal treffes lenger, eller noe sånt. Hvis jeg spør så svarer han som regel "kan vi sikkert" eller "tror det". Dessuten har han det med å avlyse avtaler en dag i forveien fordi han må hjelpe mora si med ting...

Lenke til kommentar
Han virker mer eller mindre likegyldig til meg. Spør aldri om vi skal treffes lenger, eller noe sånt. Hvis jeg spør så svarer han som regel "kan vi sikkert" eller "tror det". Dessuten har han det med å avlyse avtaler en dag i forveien fordi han må hjelpe mora si med ting...

Tror det er best om dere tar en liten alvorsprat, for dette høres ikke særlig positivt ut.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert?

Du kan jo... være mer naken? Mindre tilgjengelig? Mindre innpåsliten? Vise at du ikke trenger han? Dumpe han og finne en som er mer interessert?

Tror jeg skal være mindre tilgjengelig. Litt rart, rett etter jeg skrev i stad, spurte han om jeg ville bli med han hjem i dag.

Det har jo alltid vært sånn at han må hjelpe moren sin med mye rart, spesielt nå som stefaren har flyttet ut og hun har huset helt alene. Syns bare det er dumt når hun maser sånn på han hele tiden...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...