Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snart helg!

Hva skal så forumfolket ut på da?:D

Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. :)

Er samboer == kjæreste? Eller har samboeren en penis? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her..

Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv*

Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her..

Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv*

Uff, det der blir ikke billig :(

*vaske klær, fikse mat, rydde kjøkken*

Lenke til kommentar
Snart helg!

Hva skal så forumfolket ut på da?:D

Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. :)

Er samboer == kjæreste? Eller har samboeren en penis? :wee:

Samboeren er med penis. Han er bestekameraten min.

Er vel 13 år siden man ble kjent ^^

Lenke til kommentar

Hvor får jeg kjøpt det? Gjerne et med litt futt i, så jeg slipper å sitte å vente på folk som aldri kommer likevel...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Får en kjøpt slike ting i butikken nå?

Isåfall, hvor mye koster det, og tror du de tar innbytte i det jeg har?

Lenke til kommentar

Da tar du deg selv i nakkeskinnet, psykisk, og går ut døra. Du er da mann, er du ikke? Spenn litt muskler og gjør det.

*edit*

svar til smurfen. :p

Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert?

Det kommer ann på hva det er snakk om. Sminke og klær? Forholdet generelt?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...