Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Snart helg! Hva skal så forumfolket ut på da? Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 1 GB mikkel så kan du ha 16gb!? fysj og fy. oppgrader NAO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Snart helg! Hva skal så forumfolket ut på da? Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. Er samboer == kjæreste? Eller har samboeren en penis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her.. Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Good Morning Vietnam ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her.. Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv* Uff, det der blir ikke billig *vaske klær, fikse mat, rydde kjøkken* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Drømmen om og kunne forlate huset for første gang på en uke gikk brast i oppløsning når jeg våknet sykere enn noen gang..fffuuuuu! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Snart helg! Hva skal så forumfolket ut på da? Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. Er samboer == kjæreste? Eller har samboeren en penis? Samboeren er med penis. Han er bestekameraten min. Er vel 13 år siden man ble kjent ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her.. Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv* Hvor får jeg kjøpt det? Gjerne et med litt futt i, så jeg slipper å sitte å vente på folk som aldri kommer likevel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her.. Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv* Får en kjøpt slike ting i butikken nå? Isåfall, hvor mye koster det, og tror du de tar innbytte i det jeg har? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 mMmm ... Hvitløksbaguett til frokost. Jeg burde vært på skolen i dag, men jeg får meg ikke til å gå. Weird. Så sitter her og leser MegaTokyo i stedet. Føler meg låst til hjemmet, klarer ikke gå ut for å røyke engang. Det er helt jævlig :| Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 du reiser deg opp, går ut mot døra, åpner den og går ut. no problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fysisk går det nok, psykisk er det verre. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Da tar du deg selv i nakkeskinnet, psykisk, og går ut døra. Du er da mann, er du ikke? Spenn litt muskler og gjør det. *edit* svar til smurfen. Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert? Det kommer ann på hva det er snakk om. Sminke og klær? Forholdet generelt? Endret 18. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Lawls xD Jeg måtte le da jeg svarte i "In my pants"-tråden. Husket ikke hva låta jeg hørte på på det tidspunktet het. Så jeg lo som sagt da jeg fant ut at låta het Illusions O_o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg svarer alltid mus når spørsmålet om hvor vidt jeg er mann eller mus kommer opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selv mus reiser seg opp for å sloss, en gang iblant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da var det stor prøve, ønsk meg lykke til da! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert? Du må bli mer interessant selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg