Demonfudge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Opprett en *beeep* tråd om det i den *beeep* linux-delen og slutt å bruk DNFK som support-tråd. Eventelt bare: http://www.jfgit.com/ Jeg mister hard-onen min når du banner så mye. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er bare lei av randoms som kommer inn og tror de kan spørre om hva som helst når det faktisk er et dataforum for support og det tar 0 tid å søke det opp på nette heller... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg mister hard-onen min når du banner så mye. Deg om det. Jeg liker når b|real er litt streng. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Aye, true dat. Er to pensjonister som har stått og sett på kakeskapet her i et par timer nå. "Oj, så godt det ser ut! Men har jo ikke råd da." "Mmmhm, sjokoladekaken ser lidderlig god ut. Men litt dyrt ja." "Kunne jo kanskje spleiset på en kakebit?" "Njaaa, det er nok litt for mye kake for oss begge det der. Er litt dumt om vi må kaste halvparten." Jeesh! Fargoth, jeg liker at han er litt brutal, men banningen bør han slutte med. Endret 17. september 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg mister hard-onen min når du banner så mye. Virkelig? Jeg får hard-on når B-real viser seg fra sine røffe sider jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 yay! MSg kommer en tur! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Meh, fungerer bare ikke for meg. Liker det bedre når jeg kommer hjem fra arbeid, han har laget ostesmørbrød med ketchup og har røde roser i mange hulrom i kroppen sin. Det er sånt jeg setter pris på hvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tsk, tsk, tsk. Dere altså. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 yay! MSg kommer en tur! Pass på han ikke smitter deg med nøffnøff, da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg derimot, får hard-on når Hoppende Bryster viser seg. :-------------D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Meh, fungerer bare ikke for meg. Liker det bedre når jeg kommer hjem fra arbeid, han har laget ostesmørbrød med ketchup og har røde roser i mange hulrom i kroppen sin. Det er sånt jeg setter pris på hvertfall. Det er hot, men absolutt heitest om rosene har torner. Skikkelige torner. Blodige torner *sikle* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Aye, true dat. Er to pensjonister som har stått og sett på kakeskapet her i et par timer nå. "Oj, så godt det ser ut! Men har jo ikke råd da." "Mmmhm, sjokoladekaken ser lidderlig god ut. Men litt dyrt ja." "Kunne jo kanskje spleiset på en kakebit?" "Njaaa, det er nok litt for mye kake for oss begge det der. Er litt dumt om vi må kaste halvparten." Jeesh! Fargoth, jeg liker at han er litt brutal, men banningen bør han slutte med. Ikke alle som har det like travelt i hverdagen, tenk hvis det kakestykket var virkelig dagens høydepunkt og ukas bestemmelse...en må jo overveie det nøye. Men i faen da, jeg er nordlending og jeg har rett til å banne så faen steike meg mye jeg bare faens vil så hold kjeften på dere alle dere fise-eselrumper-fine-søringer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg derimot, får hard-on når Hoppende Bryster viser seg. :-------------D Jeg får nesten hardon av å se meg i speilet for tida, jeg. Er så fornøyd med facebeardet mitt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg får nesten hardon av å se meg i speilet for tida, jeg. Jeg får hard-on av å se deg i speilet jeg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er hot, men absolutt heitest om rosene har torner. Skikkelige torner. Blodige torner *sikle* Rrrrrmeow! b-real: Ja, ikke sant. Fikk nesten lyst til å spandere et stykke på dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg får hard-on av å se deg i speilet jeg.Det er derfor jeg har speil på soverommet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg får hard-on av å se deg i speilet jeg.Det er derfor jeg har speil på soverommet. Hubbahubba! Gay! No shizzle fo mah nizzle? FO SHIZZLE! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg derimot, får hard-on når Hoppende Bryster viser seg. :-------------D How you doin'? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg